تابناک-مسئول ستاد مرکزی دکتر سیدابراهیم رئیسی در استان هرمزگان مسئولان ستاد آیت الله رئیسی در شهرستان های استان را معرفی کرد.
کد خبر: ۹۶۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 01 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ابوالقاسم جراره مسئول ستاد مرکزی دکتر سیدابراهیم رئیسی در استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران اظهارداشت:آیت الله رئیسی موضوعات مختلفی در دوران مدیریت خود دنبال کرده‌است که یکی از نکات مهم آن مبارزه فساد است.

وی افزود: آیت الله رئیسی با حضور در میان مردم  نماینده تفکر ساده‌زیستی بین مدیران انقلاب اسلامی، است و با برنامه‌محوری مبتنی بر خلاقیت در اصلاح امور فعالیت چشمگیری داشتند و  از ویژگی های شاخص آیت الله رئیسی رعایت اخلاق در تمامی زمینه‌ها است که در انتخابات گذشته به خوبی شاهد آن بودیم.

مسئول ستاد مرکزی دکتر سیدابراهیم رئیسی در استان هرمزگان بیان کرد: در انتخابات دوره گذشته شاهد بودیم که  بی اخلاقی ها و تهمت‌هایی در قبال آیت الله رئیسی مطرح شد و ایشان را متهم به تاتوانی در مدیریت اقتصاد  کردند و گفتند اگر آقای رئیسی رئیس جمهور شود دلار به 5 هزار تومان خواهد رسید اما مردم دیدند که همان تهمت‌زنندگان که می‌گفتند دلار با آمدن ایشان 5 هزار تومان می‌شود، با مردم چه کردند. و اکنون در شرایطی هستیم که نه چرخ اقتصاد می‌چرخد و نه چرخ سانتریفیوژها. 

ابوالقاسم جراره در پایان اسامی مسئولان ستادهای دکتر ابراهیم رئیسی را اعلام کرد و بر این اساس حسام صمیمی به عنوان رییس ستاد بندرعباس، عبدالحمید حسن زاده به عنوان رییس ستاد قشم، محمد علی خاوند در بندرلنگه، حسین مراد زاده در ابوموسی، مصطفی ذوالنوری در کیش، عبدالله زراعتی در پارسیان، حجت الاسلام احمد فاضل پور در رودان، محمود روح الدینی در میناب، یوسف زرهی در سیریک، عباس دانشمند در بشاگرد، عبدالرحیم شهریاری در جاسک و مجید یزدانی در بندرخمیر منصوب شده‌اند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار