مدیرعامل هلال‌احمر همدان مطرح کرد:
در فاز دوم و پس از افتتاح خانه هلال در ۶منطقه کم‌برخوردار منتخب برای اجرای طرح مشارکت اجتماعی داوطلبان هلال‌احمر، آئین رونمایی از کمک‌های مومنانه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 25 May 2021
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: طرح مشارکت اجتماعی داوطلبان در ۲۰۲۰ محله در سطح کشور اجرا می‌شود و هدف اصلی آن بهبود شرایط کالبدی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش تابناک همدان، علی سنجربگی با بیان اینکه ۶منطقه در استان همدان برای اجرای طرح مشارکت اجتماعی داوطلبان هلال‌احمر در نظر گرفته شده است، اولین قدم در اجرای این طرح در محله‌های منتخب را راه‌اندازی خانه‌های هلال عنوان کرد و افزود: بحمدالله خانه هلال این محله‌ها، مصادف با هفته هلال‌احمر با حضور مسئولین ذیربط در هر شهرستان افتتاح شد و خدمات خود را آغاز کرد.

وی از جذب داوطلبان و جلب مشارکت خیرین از طریق اعضای این خانه‌های هلال سخن گفت و ادامه داد: به همت این خیرین و نیکوکاران، تعداد ٨١٠سبد غذایی به ارزش مجموعأ سه میلیارد ریال تهیه و سوم خرداد، مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر همدان در پایان، توسعه مشارکت مردمی را لازمه ارائه خدمات حمایتی محله‌محور دانست و خواستار همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برای موفقیت در اجرای این طرح ملی شد..

 معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته، از کوی کوثر در شهرستان همدان، محله سرِ جو در شهرستان ملایر، محله کولی آباد در شهرستان کبودرآهنگ، روستای چنار در شهرستان اسدآباد، روستای ماماهان در شهرستان فامنین و روستای لامیان در شهرستان تویسرکان به عنوان مناطقی نام برد که در استان همدان برای اجرای طرح مشارکت اجتماعی داوطلبان انتخاب شده اند.

سیلوانا صلح میرزایی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۱هزار وسیصد سبد معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان متأثر از کرونا توزیع شده است، افزود: در مناسبت‌های مختلف، توزیع سبد‌ها غذایی در میان نیازمندان را در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه اجرایی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار