رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: محدودیت‌های تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان در سطح استان پابرجاست.
کد خبر: ۹۶۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 25 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ عباس فرمانی  افزود: با وجود عبور از پیک چهارم کرونا، محدودیت های ترافیکی همچنان باقی است و خودروهایی که بین این ساعات در معابر شهری شهرهای آذربایجان غربی تردد کنند، توسط پلیس یا با استفاده از دوربین های نظارتی جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تردد شبانه در هر وضعیت رنگ بندی کرونا ممنوع است، ادامه داد: سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای راهنمایی و تذکر به مردم است و از شهروندان می خواهیم که با توجه به وضعیت کرونایی موجود و احتمال شیوع دوباره کرونا از شب نشینی ها و دورهمی ها پرهیز کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هم اکنون شهرهای ماکو، شوط، خوی، سلماس، ارومیه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب، بوکان، تکاب و شاهین دژ در وضعیت نارنجی کرونایی وجود دارد که به همین علت، ورود و خروج به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ فرمانی در خصوص جریمه محدودیت های کرونایی نیز بیان کرد: تمام جریمه های اعمال شده در محورهای بین شهری که دارای برگه تردد و مجوز از طرف فرمانداری بودند، پاک خواهد شد و رانندگان از این بابت نگران نباشند.

وی اضافه کرد: در همین راستا تمام ۶۰۰ پرونده جریمه مربوط به رانندگانی مهابادی بخشیده و از سامانه حذف شده و پرونده های سایر شهرها نیز به همین روال بررسی خواهد شد.

سرهنگ فرمانی تاکید کرد: در شرایط مقابله با کرونا با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند، با جدیت برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار