خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان‌های استان فارس نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد
کد خبر: ۹۶۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 22 May 2021

تابناک فارس هب نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد در خطبه‌های امروز نماز به انتخابات ۲۸ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو آزمون بزرگ ملت ایران است و همه با حضور گسترده و انتخاب فرد اصلح  آینده کشور را رقم خواهند زد.

******************************************************************************

حجت الاسلام کشاورزی امام جمعه شهرستان خرامه نیز بر حضور پرشورمردم درانتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: صحنه انتخابات را باید جدی بگیریم، زیرا موضع گیری‌ها ومحاسبات دشمن بر اساس میزان حضور مردم درانتخابات شکل میگیرد

**************************************************************

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد  انتخابات را مهم‌ترین اتفاق کشور بیان کرد و گفت مردم با شرکت در انتخابات آینده  دشمنان را ناامید و آینده کشور را بیمه خواهند کرد.

**********************************************************************************

حجت الاسلام صفری خطیب نماز جمعه بهمن نیز شرکت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست و بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

**********************************************************

حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات در خطبه‌های نماز این شهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری در بعد داخلی و بین المللی در پیشرفت و توسعه کشور نقش به سزایی دارد و اگر برای حضور درانتخابات سهل انگاری کنیم فضا برای رخنه و نفوذ دشمنان فراهم می‌شود.

*************************************************************************

شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج در خطبه‌های نماز  به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین برای دفاع از میهن خود زیر سخت‌ترین فشار‌ها قراردارند و جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان بی گناه و سکوت مجامع بین المللی را محکوم می‌کنیم.

*****************************************************

حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک نیز با اشاره به تجاوز ۱۱ روزه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم فلسطین گفت: شلیک سه هزار موشک مقاومت و عبوربیشتر آن‌ها از گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی و کشته ومجروح شدن تعداد زیادی از صهیونیست‌ها پوشالی بودن قدرت آن‌ها اثبات کرد.

************************************************************************

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان به شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و اظهار داشت: نیرو‌های مقاومت با تکیه بر خدا و توان داخلی، در مقابل رژیم غاصب ایستادند و ان‌ها را مجبور به شکست کردند تا جایی که رژیم صهیونیستی، مفتضحانه آتش بس یک طرفه را پذیرفت.

*******************************************************************************

حجت الاسلام آقائی امام جمعه مرودشت به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: زمانی بازگشت به برجام معنا پیدا خواهد کرد که تمام تحریم‌ها برداشته شود، اما سه کشور اروپایی با کمال وقاحت تلاش می‌کنند با مقصر جلوه دادن ایران در خروج آمریکا از تعهدات و تاثیر گذاری بر افکار عمومی زمینه راه اندازی برجام ۲ و ۳ را فراهم کنند.

******************************************************

حجت الاسلام سمتی امام جمعه شهر نوبندگان در خطبه‌های نماز با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود که با وجود دفاع همه جانبه جبهه استکبار از دشمن متجاوز مقاومت و ایثار مردم دشمن را شکست داد و پیروزی را برای ما رقم زد.

************************************************************************************

حجت الاسلام شاکری فر امام جمعه نورآباد با گرامیداشت فرا رسیدن ۵ خرداد روز حمایت از خانواده زندانیان؛ از شهروندان خواست در پویش‌های آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شرکت کنند.  

****************************************************************

حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد نیز با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد، از مردم خواست . کمک‌ها و صدقات خود را به این کار بار ارزش اختصاص دهند تا شاهد بازگشت زندانیان به آغوش گرم خانواده‌ها باشیم.

*********************************************************************

حجت الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه رستم با قدرانی از نیرو‌های بهداشت و درمان در کمک به ارتقا سلامت جامعه از شهروندان خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را تا قطع کامل زنجیره شیوع کرونا ادامه دهند.

**********************************************************************************

حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت: سفارش بزرگان دین است که در جامعه اسلامی مردم باید بدون لکنت با مسولان صحبت کنند، اما در شهرستان مهر خلاف این موضوع دیده می‌شود.
شاکری با انتقاد از بعضی مدیران گفت: وقتی بازرس یا مافوقی به ادره‌ای می‌آید .برخی مدیران اجازه ارتباط مردم با بازرسان برای بیان مشکلات را نمی‌دهند که این موضوع در شأن یک مدیر اسلامی نیست.

**********************************************************************
حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی گفت: پس از اعلام تایید نهایی داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر وراوی تعدادی انصراف دادند و تنها تعداد اندکی باقی مانده است. اگر شورا نباشد چه کسی پی گیر مشکلات شهر می‌شود این موضوع زیبنده شهر وراوی با این همه افراد تحصیلکرده نیست که بدون شورا بماند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار