یاسین معلم ۳۳ ساله یکی از روستا‌های دورافتاده شهرستان مرزی ثلاث باباجانی است، او چهار دانش‌آموز دارد که هیچکدام از آن‌ها گوشی هوشمند یا تبلت نداشتند و به همین خاطر هم نمی‌توانستند به عضویت شبکه آموزش دانش‌آموزی"شاد" درآیند.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 10 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،این معلم دل‌سوز کرمانشاهی که خودش برای تدریس "برهم" و"ایوب" و"آلا" و "اسرا" از شهرستان پاوه تا شهرستان ثلاث باباجانی می‌رود، سالهاست که در کسوت معلمی دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی را دارد و همین دغدغه های شیرین معلمی او را وادار به تهیه تبلت برای همه شاگردانش کرد و برای رسیدن به هدفش از همه دوست و آشناها کمک گرفت.

او که اعتقاد دارد همه فرزندان ایران اسلامی باید فرصت تحصیل داشته باشند، نگذاشت چهار دانش‌آموزش در آرزوی گوشی و تبلت و "شاد" بمانند و هر طور شده کاری کرد تا شاگردانش عضو شاد شوند و دلشان شاد شود و برای این کار همه دوستان و نزدیکانش را برای خرید تبلت برای این چهار دانش‌آموز پای کار آورد.

یاسین مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گوشی هوشمند در سبد خانوارهای بی بضاعت جایی ندارد، گفت: برخی از خانواده‌ها به دلیل کسادی کسب و کار و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا دیگر توان ندارند هزینه خرید گوشی هوشمند را هم تامین کنند، لذا باید خیرین مثل همیشه وارد عرصه شوند.

مرادی ابراز امیدواری کرد: در سایه پای کار بودن خیرین و افراد نیک اندیش همه دانش آموزان صاحب گوشی هوشمند و تبلت شوند تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات و بضاعت مالی از درس و مدرسه جا نماند.

طبق اعلام مجیدیزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم اکنون حدود 27 هزار دانش آموز استان کرمانشاه به دلیل مشکلات اقتصادی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت ندارند.

این تعداد ابتدای سال تحصیلی حدود 30 هزار دانش آموز استان بود که با اقداماتی که از سوی نهادهای حمایتی، خیرین و به ویژه معلمین خیر صورت گرفته حدود سه هزار نفر از این افراد صاحب تلفن همراه هوشمند و یا تبلت شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار