کد خبر: ۹۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 16 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مناطق قلعه‌رئیسی و دیشموک شهرستان کهگیلویه تا پایان سال آینده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

سید موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به نگاه دولت به روستاها و مناطق محروم کشور گفت: مدیران و مسئولان استان در قالب کاروان همدلی و همزبانی و سفر به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش مجموعه استان حل مشکلات مردم روستاها است، افزود: تاکنون مسئولان استان سه مرحله در قالب کاروان همدلی و همزبانی به مناطق مختلف استان سفر کردند که نبود راه ارتباطی مناسب، کمبود آب شرب و کشاورزی از مهم‌ترین مشکلات و خواسته‌های مردم مناطق و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: کاروان همدلی و همزبانی دولت و ملت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون با سفر به مناطق قلعه‌رئیسی، چرام و لوداب به بررسی مشکلات آنها پرداخته و تا پایان سال جاری به سایر شهرستان‌ها و مناطق محروم استان نیز سفر خواهند کرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از گازرسانی به روستاها و مناطق استان خبر داد و افزود: عملیات گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک با اعتبار 100 میلیارد تومان در حال انجام است و فاز اول این طرح با اعتبار 55 میلیارد تومان انجام می‌شود.

خادمی در ادامه سخنان خود با اشاره به گازرسانی به 10 روستای منطقه لوداب بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری 10 روستای این منطقه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، ضمن اینکه گازرسانی به سایر روستاهای استان تا پایان سال آینده انجام می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نبود راه ارتباطی مناسب را از دغدغه‌های اصلی مردم دانست و افزود: بخش عظیمی از مشکلات و نبود راه اصلی در شهرستان‌ها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح محور پاتاوه به دهدشت رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: احداث راه‌‌آهن یاسوج ـ اقلید به طول 145 کیلومتر در دستور کار است که با ساخت و احداث این راه‌آهن علاوه بر اتصال استان به شبکه ریلی کشور، موجبات پیشرفت، توسعه و خروج استان از بن‌بست فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار