مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه پس از کسب اولین پیروزی تیمش در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: نسل جدیدی از بازیکنان فوتبال در کرمانشاه متولد شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا؛افشین حسنی  بااشاره به آغاز رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اظهار کرد: تیم بعثت کرمانشاه در اولین دیدار خود در این رقابت ها، در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم کیان اراک رفت که این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم بعثت در این دیدار، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و با تک گل محمد یاوری بازی را به نفع خود به پایان رساندند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه که تیمش سال گذشته از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم سقوط کرد، در ادامه گفت: امسال تلاش کردیم تا با استفاده از توان فنی جهانبخش جعفری سرمربی دو فصل قبل بعثت و بکارگیری بازیکنان جوان و در عین حال باتجربه از مدعیان صعود به لیگ دسته دوم باشیم.

وی در ادامه بااشاره به اینکه تیم بعثت برای حضور در رقابت های لیگ دسته سوم از حضور بازیکنان رده های امید و جوانان خود نیز بهره می برد، افزود: رویکرد باشگاه استفاده از بازیکنان جوان و بومی است و سرمربی این تیم هم نگاه ویژه ای به تیم های پایه دارد، چراکه پتانسیل های بسیار بالایی در این تیم ها داریم.

حسنی در ادامه بااشاره به ترسیم چشم اندازی مناسب برای آینده فوتبال کرمانشاه، اظهارکرد: درحال حاضر بازیکنان خوبی در رده های سنی پایه، جوانان و امید داریم که در سطح بالایی توپ می زنند و خبر از تولد نسلی جدید از بازیکنان کرمانشاهی در فوتبال ایران می دهد.

وی به حضور تیم امید باشگاه بعثت و تیم جوانان باشگاه پدیده در لیگ دسته اول فوتبال اشاره کرد و افزود: تیم های کرمانشاهی با اتکا به بازیکنان جوان بومی در رقابت های لیگ دسته اول حضور دارند و برخی از این بازیکنان دارای استعدادهای بسیار بالایی هستند.

در ادامه رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران و در هفته دوم این رقابت ها، تیم بعثت، سه شنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی کرمانشاه میزبان تیم آرتام تبریز خواهد بود.

در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور 30 تیم در قالب سه گروه حضور دارند که تیم بعثت با تیم های شهید اورکی، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ آستارا، شهرداری فومن، کانیاو اشنویه، پاس گیلان، کیان اراک و آرتام تبریز همگروه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار