کد خبر: ۹۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 15 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ستاد ساماندهی آلایندگی‌های سمعی و بصری و زیباسازی شهر دهدشت پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان آغاز به کار کرد.

این ستاد که برای نخستین بار و با هدف زیباسازی چهره شهری راه‌اندازی شده است برنامه‌هایی را برای اجرا در دستور کار دارد که با تشکیل کمیته‌ها مربوطه کار خود را آغاز خواهد کرد.

احسان رستگار در مراسم رونمایی از لوگوی ستاد ساماندهی آلایندگی‌های سمعی و بصری، ساماندهی و جمع‌آوری عوامل و آلایندگی‌های تاثیرگذار در منظر و نمای شهری را از جمله اهداف و چشم‌اندازهای این ستاد عنوان و اظهار داشت: جمع‌آوری سایبان‌های فلزی، ساماندهی زمین‌های خالی بلاتکلیف در دستور کار ستاد قرار دارد.

رئیس ستاد ساماندهی آلایندگی‌های سمعی و بصری و زیباسازی دهدشت تصریح کرد: استانداردهای مربوط به سر درب اماکن عمومی و تجاری تدوین و طبق این استانداردها اجرا خواهد شد.

رستگار با بیان اینکه اصناف پر سر و صدا و مشاغل مزاحم از جمله تعمیرگاه‌های خودرو، جوشکاری و... به شهرک‌های صنفی منتقل می‌شوند،همکاری اتاق اصناف شهرستان در اجرای این برنامه را ضروری خواند و گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های پیش‌بینی شده همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان لازم است.

نایب رئیس شورای شهر دهدشت از تشکیل بانک ایده جهت دریافت پیشنهادات خلاقانه در پیشبرد اهداف ستاد به یکی از برنامه‌ها نام برد و تصریح کرد: کمیته‌هایی نیز در ستاد پیش‌بینی شده است که به زودی تشکیل و اعضای آن‌ها مشخص خواهند شد.

رستگار افزود: در همین راستا کارگروه نخبگان تشکیل و طراحی‌های خلاقانه شهری و هم‌چنین راهکارهای مناسب آن‌ها استفاده می‌شود.

عضو شورای شهر دهدشت آموزش شهروندی و توسعه فرهنگ مشارکت عمومی را از دیگر اهداف این ستاد برشمرد و گفت: بنا داریم با کمک نخبگان در حوزه‌های مختلف جهت زیباسازی شهر برنامه‌ریزی و طرح‌های جهادی اجرا کنیم.

رستگار ساماندهی بافت تاریخی دهدشت را از دیگر اهداف عنوان و تصریح کرد: یک المان مختص شهر دهدشت طراحی و در شهر نصب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار