به مناسبت هفته جوان؛
عضو مجمع جوانان آذربایجان غربی گفت: با وجود جمعیت قابل توجه جوان و تحصیلکرده ایران و تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری، باز هم شاهد هستیم که آن گونه که باید و شاید از این ظرفیت در اداره کشور، مدیریت و تصمیم گیری بهره گرفته نشده است و جا دارد وعده ها به تحقق نزدیک تر شود.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 25 March 2021

علی احمدنژاد، نماینده جوانان استان در گفتگوی اختصاصی با تابناک آذربایجان غربی اظهار داشت: قطعا بهره گیری از پتانسیل نسل جوان، امکانی است که کمترین دستاورد آن رشد چشمگیر کشور در عرصه های مختلف و اتکا به تولید و توان داخلی خواهد بود .

وی افزود:ویژگی‌های مربوط به دوران جوانی، آنقدر حیاتی و قابل توجه است که یک جوان به پشتوانه آن می‌تواند اثرگذاری فوق‌العاده‌ای بر سرنوشت خود و ملت و کشورش داشته باشد. نشاط، توجه و گرایش به جنبه‌های معنوی، توانایی، خلاقیت و ابتکار، شجاعت، خطرپذیری و برخورداری از امید از جمله این ویژگی‌هاست. رهبر معظم انقلاب بر همین اساس، همواره بر جوانگرایی و به‌کارگیری جوانان صالح، مؤمن، انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف تأکید کرده‌اند.

احمدنژاد، با اشاره به نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تصریح کرد؛ از نظر من شعار انقلابی جهش تولید امسال در سایه حمایت همه‌جانبه از نیروی جوان و تولید کننده و رفع موانع محقق می شود.

وی اضافه کرد، امروز عمده مشکل پیش روی ازدواج جوانان بیکاری ، اعتماد به نفس پایین وعدم اعتماد است که با کمی همت ،برنامه ریزی و اعتماد مسئولان به نیروی جوان حل شدنی است.
گفتنی است علی احمدنژاد،در سال ۹۶ در جشنواره نشاط و امید جوانان به عنوان جوان نخبه و برتر آذربایجان غربی انتخاب شده و علاوه بر عضویت در مجمع جوانان استان آذربایجان غربی هم اکنون به عنوان مدیرعامل موسسه مردم نهاد دانش سلامت و نیز رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان سلماس در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرستان و استان مشغول فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار