حمایت تا مدارج عالی؛
تابناک سمنان: محمد ابراهیم یوسفیان معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۷۴ نخبه در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی تحت حمایت این نهاد در استان شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 17 March 2021

آغاز بکار "سامانه جذب نخبگان" در سایت صندوق بازنشستگی کشوری - هلدینگ عمران  و ساختمان تراز پی ريز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان روز چهارشنبه در نشست مسوولان کمیته امداد استان با رئیس بنیاد نخبگان سمنان افزود:  ۷۴ نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان شناسایی شدند که این افراد در زمینه های علمی، پژوهشی، قرآنی ، ورزشی هنری به عنوان نخبه شناخته شدند.

وی با اشاره به حمایت های همه جانبه از این افراد برای ورود به عرصه های ملی و بین الملی در زمینه های مختلف، بیان کرد: دانش آموزان تحت حمایت از مقاطع مختلف تحصیلی تا رسیدن به مدارج  عالی مورد حمایت قرار می گیرند.

محمد ابراهیم یوسفیان گفت: این افراد در زمینه های علمی، پژوهشی، ورزشی، قرآنی ، هنری در تمام مراحل تا رسیدن به مدارج عالی از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

یوسفیان تاکید کرد: این نهاد با توجه به سطح بندی نخبگی به دانشجویان و دانش آموزان نخبه تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.

رضا کی پور رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای حمایت های همه جانبه از نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: این بنیاد در طرح های مختلف حامی این افراد خواهد بود.

رویداد استارتاپی «کارآفرین شو» یکی از فعالیتهای کمیته امداد استان سمنان در حمایت از پژوهشگران و جوانان کارآفرین بود که از اواخر شهریور ۹۹ آغاز ۱۲۰ ایده از دانشجویان به دبیرخانه این رویداد فرستاده شد و بعد از بررسی داوران، ۳۵ ایده تایید شد و در آیینی مورد تقدیر قرار گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار