تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
هفته گذشته تیم نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت توانست در مسابقات فشرده چند روزه با اقتدار تمام به عنوان قهرمانی ایران دست یابد .
کد خبر: ۹۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 13 March 2021

هفته گذشته تیم نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت توانست در مسابقات فشرده چند روزه با اقتدار تمام به عنوان قهرمانی ایران دست یابد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه آغاز شده بود و باشگاه فراز بام خائیز دهدشت با دو نماینده در این دوره از مسابقات شرکت کرده و این مسابقات روز جمعه ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ هم ادامه یافت.
تیم نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت در دیدار فینال خود موفق شد تیم خوب و قدرتمند پیشگامان سولدوز نقده از استان (آذربایجان غربی) را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شکست دهد و با هفت پیروزی پیاپی قهرمان این دوره از مسابقات شود.
باشگاه فرهنگی، ورزشی هندبال فرازبام خائیز دهدشت قهرمانی خردسالان کشور در سال ۹۸ و قهرمانی نونهالان باشگاههای کشور در سال ۹۸ و قهرمانی جوانان باشگاههای کشور در سال ۹۹ را در کارنامه خود دارد و توانست با این قهرمانی کلکسیون قهرمانی‌ها و جام‌های خود در هندبال پایه را تکمیل کند.
بدرقه خوش یمن!
تیم فراز بام طی چند سال اخیر همواره روندی رو به رشد در همه رده های سنی را از خود نشان داده و ثابت کرده است که از مولفه های خوبی برای سروری در هندبال کشور برخوردار است. 
هفته گذشته یک روز مانده به شروع مسابقات ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی باشکوه در سطح استان تیم فراز بام را برای رهسپاری مسابقات بدرقه کرد و قول همکاری و کمک به این تیم را داد . این بدرقه برای فراز بام بسیار خوش یمن بود اما آنچه که از خوش یمن بودن برای فراز بام مهمتر است ، دلگرمی و حمایت استاندار و دیگر مسئولین است که در صورت ادامه دار بودن و نهادینه شدن آن مطمئنا فراز بام با توجه به توانایی های شخصی بازیکنان و سماجت و پیگیری مدیرعامل ، سرمربی و کادر فنی آن ، می تواند تا سال های سال بر بام هندبال کشور خوش بدرخشد .
قولی که کلانتری داد!
در مراسم بدرقه تیم فراز بام که در آن شرایط اقدامی به موقع و روحیه بخش از طرف بالاترین مقام اجرایی استان بود ، کلانتری قول داد که در صورت قهرمانی این تیم، در سالن فراز بام خائیز دهدشت به صورت ویژه از آنان تجلیل شود.
البته کلانتری بر این نکته هم تاکید کرد که فرازبام متعلق به استان است و همه مسئولان در حمایت از این تیم برای درخشش در رده‌های ملی مسئول هستند.
وی تلاش جهادی ورزشکاران هندبال فرازبام در رده‌های سنی مختلف را قابل تقدیر دانسته و گفته بود فرازبام با حضور خود در لیگ برتر توانست روحیه ورزش و نشاط اجتماعی را در بین جوانان تقویت کند.
فیلم / دیبی ، چغر بد بدن!
چغر بد بدن _ دیبی ( شخصیت دیو در برنامه کلاه قرمزی) تیم نوجوانان فراز بام که برای شوخی با گزارشگر همه چیز رو برعکس مطرح می کند!

گفتگو با احمد آرام در حاشیه دیدار نیم نهایی با ذوب آهن اصفهان
پیام تبریک استاندار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: این مسابقات که با حضور ۱۸ تیم قدرتمند و صاحب نام برگزار شد، و با هفت پیروزی پیاپی و بدون شکست قهرمان این دوره شد،باعث شادمانی مردم شریف استان و همه جوانان و ورزش دوستان، بویژه مردم شریف شهرستان کهگیلویه گردید.

این پیروزی غرور آفرین، عیدی ارزشمندی بود که در ایام عید سعید مبعث به مردم عزیز استان تقدیم شد و یقینا حاصل خودباوری، تکیه بر ظرفیت های بومی و تلاش امیدوارنه می‌باشد.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان بلند همت ،خانواده های عزیز، کادر فنی پرتلاش و مربیان شایسته و مسئولان فداکار تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت، این قهرمانی غرورآفرین را به جوانان پرشور و غیرتمند استان خصوصا اهالی کهگیلویه بزرگ تبریک و تهنیت عرض مینمایم. امید آن دارم با لطف الهی و همت والا و تلاش همگانی این آفتخارآفرینی ها در همه رشته‌های ورزشی و در همه رده های سنی و در تمامی زمینه ها تداوم یابد.

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این موفقیت را به بازیکنان ، کادر فنی فراز بام خائیز ، مردم استان و مسئولانی که در همکاری و کمک به این تیم کوتاهی نکردند ، تبریک می گوید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار