پیکارهای والیبال جام فجر در سالن شهدای دروازه‌ری قم با قهرمانی والیبالیست‌های مستعد و آینده‌دار تیم موج‌نوین قم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 15 February 2021

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های والیبال جام فجر طبق برنامه‌ریزی هیات والیبال استان قم ویژه رده سنی نونهالان و استعدادهای آینده‌دار این رده سنی در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد و با قهرمانی تیم موج‌نوین به پایان رسید.

با پایان بازی‌های مقدماتی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، چهار تیم کریمه، موج‌نوین، مهر و سبحان موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند و در بازی‌های ضرب‌دری این مرحله تیم‌های سبحان و موج‌نوین با شکست حریفان خود به دیدار فینال بازی‌ها راه پیدا کردند.

در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم‌های کریمه و سبحان به مصاف یکدیگر رفتند که سبحان به برتری رسید و در دیگر بازی‌ این مرحله تیم موج‌نوین از سد مهر عبور کرد تا دیدار فینال این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک بازی جذاب و تماشایی باشد که با برتری موج‌نوین تمام شد و دیدار رده‌بندی را نیز بازنده‌های این مرحله برگزار کنند.

در مسابقه رده‌بندی تیم کریمه با نتیجه دو بر یک از سد مهر گذشت و روی سکوی سوم ایستاد، اما در فینال بازی‌ها که چهار دست به طول انجامید، تیم موج‌نوین با حساب سه بر یک موفق به شکست سبحان شد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های والیبال نونهالان جام فجر را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار