سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جوانان به عنوان یک پتانسیل مهم نیروی محرک توسعه کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 14 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب با اشاره به پتانسیل مهم جمعیت جوان کشور، عنوان کرد: ایران کشوری جوان است که از آن می توان به عنوان یک نیروی محرک برای رشد و توسعه کشور بهره گرفت.

وی با اشاره به نقش جوانان در مهار ویروس کرونا، افزود: جوانان هرمزگانی در قالب سمن ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در زمینه های مختلف برای مهار این ویروس کنار مسئولان بوده اند که قابل تقدیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط با جوانان با برنامه های خلاقانه و فعال جذب جوانان را دنبال کنند.

رئوفی در همین رابطه گفت: نسل جوان کشور در تحولات مختلف نقش اساسی داشته اند که نمونه های آن پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: جوانان کشور در هشت سال دفاع مقدس به ابتکارات بی بدیلی دست زدند که زمینه ساز پیروزی کشور در بسیاری از عملیات ها شدند و این جوانان بودند که از مرزهای کشور دفاع کردند و سنگرسازان بی سنگر نیز جوانان بسیجی بودند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان از طلاب جوان، خلاق و خوش فکر حوزه های علمیه که در جذب جوانان ابتکار و برنامه دارند بهره گیرد و نقش آنها در جذب جوانان جدی گرفته شود.

وی افزود: انتصاب نیروهای شایسته و متخصص جوان در سمت های مدیریتی دستگاه های اجرایی استان در دستور کار مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/ز356

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار