از ابتدای اسفند؛
تابناک سمنان: نادر فخری فرماندار سمنان گفت: ارائه‌ خدمات به مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از ابتدای اسفند منوط به در دست داشتن کارت ملی به منظور بررسی سلامت و مبارزه با شیوع کرونا است.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 04 February 2021

Image result for ویروس کرونا

فرماندار سمنان روز پنجشنبه در نشست مشترک کمیته برنامه‌ریزی و شورای اداری شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری ابراز داشت: مراقبت و حراست از سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی از جمله اهداف اجرای طرح ماسک و اجازه ورود به دستگاه‌های اجرایی با در دست داشتن کارت ملی است.
نادر فخری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی حق ارائه خدمات به افراد بیمار را ندارند تصریح کرد: حراست هر یک از دستگاه اجرایی با نصب اپلیکیشن ماسک و اسکن کارت ملی مراجعه‌کننده براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه وضعیت ابتلای احتمالی فرد مراجعه کننده  به ویروس کرونا را برررسی می کنند.
فخری در ادامه تاکید کرد: فرد مبتلا به ویروس کرونا باید ۱۵ روز در قرنطینه باشد و در این مدت دستگاه‌های اجرایی حق ارائه خدمات به افراد بیمار را ندارند.

وی با اشاره به وضعیت شکننده سلامت جامعه در برابر کرونا، تاکید کرد: بخش‌های مختلف با اهتمام ویژه در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مبارزه با کرونا کمک کنند.
فرماندار سمنان با بیان اینکه  موج چهارم کرونا به گفته متخصصان دارای شدت سرایت و کشنگی بالا است ادامه داد: سهل‌انگاری و کوتاهی در این بخش پذیرفتنی نیست و هر گونه قصور و ترک کار مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف مانند تعهد اشتغال و عدم جذب اعتبارات پذیرفتنی نیست و اسامی دستگاه‌های کم‌کار به مراجع نظارتی معرفی و در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیست و هشتم اسفند پایان سال مالی دستگاه‌های اجرایی است و دستگاه‌اجرایی شهرستان سمنان موظف هستند تا قبل تا از پایان این زمان اعتبارات را جذب کنند و در صورتی که توانایی جذب ندارند، موظف هستند در مدت یک هفته اعلام کنند تا این اعتبار جابه‌جا و در بخش دیگری جذب شود.
فرماندار سمنان تاکید کرد: هیچ گونه قصوری در جذب اعتبارات تا پایان سال مالی پذیرفتنی نیست و انتظار می‌رود مدیران در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند تا طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد تا پایان کار این دولت به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به مواجه بودن کشور با جنگ اقتصادی افزود: بازار سمنان با مشکل نظارت مواجه است و لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات بازار است.
فرماندار سمنان گفت: نظارت بر بازار باید افزایش یابد و استفاده از بازرسان افتخاری در این بخش کمک کننده است.
وی اضافه کرد: برای کاهش ازدحام در شعبه های اخذ رای در انتخابات پیش‌رو، برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برابر کرونا، افزایش شعبه های اخذ رای در دستور کار است و همراهی بخش‌های مختلف برای در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکانات در این زمینه ضرورت دارد.
فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی و جمعی امسال به منظور پیشگیری از شیوع کرونا مجاز نخواهد بود و تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در رسانه‌ها و فضای مجازی باید دنبال شود.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار