نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکا موشک دارد اما جرأت بکارگیری آن را ندارد چراکه می‌داند اگر از این امکانات استفاده کند با جواب دندان‌شکنی روبرو می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 04 February 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی طی سخنانی در جمع پاسداران مرکز آموزش پاسداری علویون در قم، با بیان اینکه امسال دهه فجر انقلاب اسلامی با ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان‌ بهترین الگوی پاسداری و دفاع از دین برای همگان و حجت خدا متقارن شده است، اظهار کرد: این فرصت مناسبی است تا بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی که در حوزه دین تعریف شده است را برای همگان بازگو کنیم.

وی اضافه کرد: مکتب امام مکتب اسلام است و حاج قاسم سلیمانی در این مکتب رشد کرد و سرباز ولایت شد و مکتب حاج قاسم نیز مکتب سربازی و مکتب ابوالفضل(ع) است اما مکتب امام راحل در حقیقت مکتب امام حسین(ع) است.

پاسداری لبیک به دعوت الهی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه پاسداران باید حق پاسداری را خوب شناخته و خوب ادا کنند، عنوان کرد: پاسداری لبیک به دعوت الهی در میدان جهاد است؛ هر آنچه که از عمر انقلاب می‌گذرد پاسداری از انقلاب نیز دشوارتر و حساس‌تر می‌شود و نیازمند بصیرت بیشتری است.

وی ادامه داد: زمانی پاسداری از انقلاب نیازمند گذشتن از جان بود اما امروز پاسداری گاهی نیازمند گذشتن از آبرو است، امروز باید در برابر جنگ نرم و دشمنی که می‌خواهد انقلاب را به واسطه انقلابیون بشکند ایستادگی کنیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دشمن از روش استهاله و بکارگیری ظرفیت نیروهای انقلاب به دنبال ضربه زدن است، مطرح کرد: امروزه فقط با یک دشمن به نام آمریکا روبرو نیستیم بلکه با دشمنانی که ایمان ما را هدف گرفته و با تفکر اسلام وهابی و انحرافی به دنبال ضربه هستند روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: همانطور که در صنایع دفاعی و موشکی به برکت هدایت‌های رهبری و مجاهدت افرادی همانند تهرانی مقدم‌ها توانسته‌ایم مقابل دشمن ایستادگی کنیم در حوزه جنگ نرم نیز باید به رشد و پیشرفت برسیم؛ اینکه ما در یک رزمایش در یک روز 26 موشک آموزشی را شلیک کنیم دشمن را هراسان می‌کند.

آمریکا جرأت نبرد نظامی با ایران را ندارد

حاجی صادقی تصریح کرد: اگر این موشک‌ها و موفقیت‌های نظامی نبود در حوزه نظامی نمی‌توانستیم مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستادگی کنیم؛ امروز آمریکا موشک دارد اما جرأت بکارگیری آن را ندارد چراکه می‌داند اگر از این امکانات استفاده کند با جواب دندان‌شکنی روبرو می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قدرت حقیقی سپاه پاسداران و بسیج، معنویت و هویت پاسدار و بسیجی خدامحوری است، عنوان کرد: کسی که بر خود پیروز شد بر دشمن بیرونی نیز می‌تواند پیروز شود و این یکی از ویژگی‌های پاسدار است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در این چهار دهه فراز و نشیب‌ها و سختی‌هایی داشته و با انواع فتنه‌ها و دشمنی‌ها مواجه شده اما به لطف الهی و برکت خون شهدا توقف نداشته و همواره از نظر کمی و کیفی به سوی پیشروی ادامه داده تا جایی که امروز دشمنان خیلی عقب کشیده‌اند.

حاجی صادقی اضافه کرد: ما امروز جنگ را از مرزهای خود به کنگره آمریکا کشانده‌ایم و امروز آمریکایی که سردمدار استکبار است خود دچار نابسامانی شده و یک تصویر توحش از آمریکا در دنیا به نمایش گذاشته شده است و این کشور از پس مشکلات داخلی خود هم برنمی‌آید چراکه برای یک مراسم هفت هزار و 500 نظامی را به خط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که بودجه تسلیحاتی آمریکا به اندازه بودجه تسلیحاتی کل دنیا است، این کشور برای درمان بیماران خود ناتوان است.

وی با تاکید بر اینکه دین به دنبال کمال معنوی انسان است، مطرح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که زمینه و فرصت‌ها برای تعالی و رشد معنوی انسان‌ها فراهم شد نمونه این کمال و رشد امثال حاج قاسم سلیمانی هستند، یک جوان روستایی به یک شخصیتی تبدیل می‌شود که حیات و شهادتش دستاوردهای بسیاری را به دنبال داشته است.

حاجی صادقی گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ای برای زین‌الدین و حججی شدن است و خوش به حال افرادی که در پرتو انقلاب اسلامی این فرصت را غنیمت شمرده و پروازی معنوی و الهی داشته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار