با اعلام آمادگی پیمانکار بخش خصوصی، شهربازی 72 در تابستان سال آینده برای استفاده شهروندان قمی آماده سازی می شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 30 January 2021

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم این شهربازی 72 تن، ۳۳ سال پیش در قالب قراردادی به شرکت خصوصی واگذار شد اظهار کرد: طی سال‌های اخیر لوازم پارک از نظر نوع، تنوع و کیفیت آنها قدیمی شده بود و فضایی که در اختیار آنها بود از نظر فضای سبز و امکانات مناسب نبود.

وی اضافه کرد: در دوران مدیریت بخش خصوصی هرسال شاهد خشک شدن درخت‌ها و فضای سبز این پارک بودیم که در نهایت با ازبین‌رفتن تمام چمن و بسیاری از درختان همراه شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: در این میان احیای این شهربازی با وسعت تقریباً مناسبی که دارد می‌تواند علاوه بر بالابردن سرانه فضای سبز، محیط مناسبی را برای شهروندان و زائران رقم بزند.

وی یادآور شد: قرارگرفتن این شهربازی در مسیر ورودی اتوبان تهران - قم موجب شده است که زائران نیز از این مجموعه تفریحی استفاده بهینه را ببرند، علاوه بر این ساکنان مناطق ۳ و ۶ شهرداری نیز دسترسی خوبی به این مکان دارند و می‌توانگفت بهره‌برداری دوباره این مکان می‌تواند در توزیع عادلانه فضای سبز و امکانات رفاهی برای شهروندان مفید باشد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در همین زمینه اظهار کرد: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه (شهربازی سابق ۷۲ تن) انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به‌زودی انجام شده و با شرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: قطعاً بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند در توسعه فضای سبز و مکان‌های تفریحی در منطقه ۳ گره‌گشا باشد و سرانه این منطقه و کل شهر قم را بالا ببرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار