کد خبر: ۹۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 11 September 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از ساماندهی گروه‌های کوهنوردی در حوزه خانوادگی در محله‌های این شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس: ساماندهی گروه‌های کوهنوردی در محله‌های رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا قانع عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های فرهنگی و ورزشی این شهر با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ابتدا باشگاه فرهنگی ورزشی بود اظهار کرد: اقدام‌های خوبی در حوزه ورزشی شهر رشت انجام شده‌است.

وی حوزه ورزش رشت را پویا عنوان کرد و افزود: ورزش همگانی با استقرار مدیریت فرهنگی در محله‌ها و مناطق مختلف مربوط به حوزه ورزش همگانی دارای برش محله‌ای است.

قانع با بیان اینکه برنامه‌های حوزه ورزش و سلامت در طول سال در شهر رشت اجرا می‌شود، تصریح کرد: توافق‌نامه همکاری هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت کوهنوردی مبنی بر پیاده‌روی خانوادگی و گل‌گشت کوه‌های اطراف رشت منعقد شده‌است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از ساماندهی گروه‌های کوهنوردی در حوزه خانوادگی در محله‌های این شهر خبر داد و بیان کرد: خانواده‌ها با فرزندان خود در کوهنوردی خانوادگی حضور پیدا می‌کنند.

وی به اجرای المپیاد ورزشی در محله‌های شهر رشت اشاره کرد و گفت: رشته‌های ورزشی فوتبال گل‌کوچک، والیبال و بسکتبال خیابانی با حضور 100 تیم در شهر رشت تدارک دیده شده‌است.

قانع با اشاره به اینکه تیم‌ها از 55 محله شهر رشت تشکیل شدند، خاطرنشان کرد: شورای اجتماعی محله‌های رشت تیم‌های مذکور را ساماندهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به فعالیت کارگروه ورزش و سلامت محله‌های این شهر اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از ورزش و هنر در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم در حوزه محله‌های شهر رشت انجام شده‌است، اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از فعالیت در حوزه محله‌های شهری استقبال کردند.

قانع از انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با شهرداری رشت خبر داد و بیان کرد: هماهنگی لازم برای جلوگیری از موازی‌کاری با سازمان‌های بهزیستی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و ... توسط شهرداری رشت انجام شده‌است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به برگزاری هفته فرهنگی سال گذشته در این شهر اشاره کرد و گفت: فعالیت مذکور نتیجه تعامل فرهنگی مدیران رشت بود و این روند ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس، تصریح کرد: خبرگزاری فارس دارای اهمیت ویژه‌ای است و از خبرگزاری‌های ارزشی استان محسوب می‌شود.

قانع سرعت انتقال اخبار در خبرگزاری فارس را بسیار خوب دانست و بیان کرد: روند اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس تاکنون مطلوب بوده بنابراین رابطه بیشتر دستگاه‌ها با این خبرگزاری می‌تواند به گسترش موضوع‌های فرهنگی در جامعه کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار