مشکلات سه واحد بررسی شد
هفدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان در محل دادگستری کل استان اردبیل با طرح سه پرونده مهم خدماتی و تولیدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 16 December 2020

ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی مبنی بر حمایت عمل‌گرایانه از واحدهای تولیدی اظهار کرد: در همین راستا در جلسه امروز کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال به سه پرونده خدماتی و تولیدی رسیدگی شد.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که دستگاه قضایی به جد پیگیر رفع مشکلات آن است، طرح تولید اکسیژن در استان می‌باشد که با توجه به نیاز حیاتی اکسیژن در مراکز درمانی به لحاظ شیوع ویروس در دستور کار جدی قرار گرفت و مقرر شد موانع و مشکلات آنان در حوزه تغییر کاربری، تامین آب و برق بررسی و اقدام لازم انجام شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: پرونده دیگر، طرح گردشگری و تفریحی آب درمانی آخارباخار مشگین شهر بود که پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آن اتخاذ شد.

وی ادامه داد: پرونده سوم مربوط به جایگاه سوخت گازوئیل و خدمات خودرویی بود که با حضور مسؤولان و مدیران مربوطه، مسائل و مشکلات آنان مطرح و مصوبات لازم برای حل مشکلات آن صادر گردید.

عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان همواره در کنار فعالان بخش اقتصادی و دستگاه‌های مربوطه بوده و برای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان تمام توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار