رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان از ابتدای سال تاکنون یک تن و ۴۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر را در زنجان کشف و ضبط کرده است.
کد خبر: ۹۲۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 12 December 2020

سرهنگ سعید بابایی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه پلیس در امر مبارزه و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر بسیار مصمم و قاطع است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افزود: میزان کشفیات مواد مخدر این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: طی مدت یاد شده، تعداد ۲ هزارو ۵۹۰ نفر نیز که در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می‌کردند از سوی پلیس این استان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی زنجان معرفی شدند تا اعمال قانون شوند.

بابایی با تاکید بر اینکه مبازره و مقابله با مواد مخدر صنعتی در اولویت کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان است، تصریح کرد: در این خصوص از ابتدای سال تاکنون مقدار ۲۵۲ کیلوگرم " گل" از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف شده است که در مقایسه با سال قبل ۲۲۰ درصد افزایش نشان می دهد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همچنین طی این مدت ۷۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۱۷ کیلوگرم نیز هروئین از سوی پلیس این کشف و ضبط شد.
بابایی از عموم مردم زنجان خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش مواد مخدر، موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند تا اقدامات قانونی لازم به منظور مقابله با این بلای خانمانسوز صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار