استاندار قم از آغاز طرح «مدیریت جامع تجمع ها و ترددها» از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور و از جمله در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 14 November 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست امروز و پس از برگزاری نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفتگو با خبرنگاران به وضعیت فعلی قم در زمینه کرونا اشاره و اظهار کرد: قم همچنان در وضعیت قرمز است و محدودیت های متناسب با آن همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز و در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرحی با عنوان «مدیریت جامع تجمع ها و ترددها» از سوی قرارگاه عملیاتی این ستاد مطرح و کلیات آن به تصویب رسید.

استاندار قم ادامه داد: بر اساس این طرح که از شنبه آینده یعنی اول آذر ماه اجرایی می شود، همه مناطق و شهرهای کشور بر اساس سه وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز شناسایی و محدودیت های خود را خواهند شناخت.

وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در هفته جاری وضعیت همه شهرها را رصد و نوع زرد، نارنجی یا قرمز بودن آنان را مشخص می کنند.

سرمست اضافه کرد: پس از آن است که محدودیت رسته های شغلی یک تا چهار بر اساس وضعیت رصد شده اعلام و اعمال خواهد شد که اگر قم در وضعیت نارنجی باشد، گروه های شغلی سه و چهار و اگر در وضعیت قرمز باشد گروه های شغلی دو، سه و چهار محدودیت هایی خواهند داشت.

استاندار قم با بیان اینکه جزئیات این طرح به صورت مفصل ابلاغ خواهد شد یادآور شد: قم فعلا در وضعیت قرمز است و البته این مسئله در هفته جاری توسط دانشگاه علوم پزشکی استان مجددا مورد رصد و  ارزیابی قرار خواهد گرفت تا مدیریت جامع تجمع ها و ترددها بر همان اساس، اعلام و اجرایی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار