انتقاد استاندار از طولانی شدن پروژه انتقال آب
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با انتقاد از طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار گفت: وزارت نیرو برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی تسریع کند.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 02 November 2020

علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد+سوابق اجرایی - ایسنا

استاندار سمنان بعدازظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه آب‌رسانی پایدار شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه تسریع در تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی در سراسر استان سمنان یکی از مطالبات مهم از وزارت نیرو است، اظهار داشت: طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار پذیرفته نیست و از وزارت نیرو خواستار تسریع در انجام این پروژه و عمل به تعهدات در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار هستیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌جواری این استان با هشت استان کشور به‌ویژه استان تهران یک ظرفیت مهم و اساسی برای ایجاد توسعه پایدار محسوب می‌شود، تصریح کرد: این استان در صورت مساعدت وزارت نیرو و سایر وزارتخانه‌ها می‌تواند نقش مؤثری در ایجاد اشتغال برای کل کشور داشته باشد.

علیرضا آشناگر  بابیان اینکه تأمین آب مهم‌ترین رکن برای ایجاد توسعه پایدار در جامعه است، افزود: اگر محدودیت‌های استان حل نشود، توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد بنابراین باید همه دستگاه‌ها و مسئولان تلاش کنند تا آب موردنیاز این استان تأمین شود.

آشناگر ضمن تقدیر از انجام سریع و اقدام باکیفیت وزارت نیرو در به ثمر رساندن ۱۱ ماهه‌ این پروژه خاطرنشان کرد: نیاز به تأمین و تقویت برق در معادن استان از دیگر ضروریات توسعه استان و از مطالبات مردم به شمار می‌رود.

وی در ادامه خواستار انجام هر چه سریع‌تر این مطالبه‌ی عمومی مردم استان سمنان شد و گفت: پروژه‌های مشترک استان سمنان با استان‌های هم‌جوار عموماً با چالش مواجه است که نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو برای رفع این مشکلات است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح انتقال آب از دریای خزر به‌عنوان یک راهکار اساسی برای نجات این استان از مشکل کم‌آبی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در اجرای این طرح گشایش کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار