جاده روستای قنات در شهرستان سپیدان همچنان خاکی است و بارش برف هم به زودی این مسیر را مسدود می کند اما مسئولان هنوز چاره ای برای آسفالت کردن این مسیر۸۰۰ متری نکرده اند.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 14 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: در خصوص آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی در سپیدان و مشکلات و گلایه‌های مردم روستای قنات از صعب العبور شدن جاده در زمستان و بارش‌های برف در این منطقه سردسیر، همچنان این راه روستایی ۸۰۰ متری خاکی است و بزودی این مسیر رفت و آمد با بارش برف و باران‌های پاییزی مسدود خواهد شد.

محسن علیزاده نماینده سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری‌های متعددی در این خصوص انجام شده است، گفت: متأسفانه به دلیل شرایط اقتصادی، اعتبار اختصاص یافته به توسعه راه‌های روستایی بسیار ناچیز و جوابگویی این طرح‌ها نیست.

وی با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل این جاده‌های روستایی نیازمند اعتبارات مناسب است، افزود: شرایط اقتصادی کشور و دستگاه‌های دولتی پاسخگویی این مشکلات نیست و در این خصوص با سایر بخش‌ها همانند فرمان صد امام و قرارگاه خاتم النبیا نیز جلساتی برگزار شده است.

نماینده سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته تصریح کرد: با بهسازی ۳ کیلومتر جاده جدید روستایی چندین روستا در بیضا و سپیدان از بن بست خارج می‌شوند و مشکلات مردم حل می‌شود.

علیزاده در ادامه با اشاره به طرح قیر رایگان در مجلس، گفت: در صورت تصویب طرح توزیع قیر رایگان بسیاری از این مشکلات حل می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح پس از تأیید در مجلس شورای اسلامی جهت تأیید به شورای نگهبان ارسال شده که امیدواریم با تأیید این طرح بتوانیم بخشی از مشکلات در حوزه راه و راهسازی را حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار