معاون سیاسی استاندار سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در شهرستان‌های استان وضع و به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 10 October 2020

محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان وضع شد به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پوv ضمن بیان اینکه با توجه به رشد میزان مبتلایان به کرونا در سطح استان سمنان محدودیت‌هایی در این استان وضع شده است، بیان کرد: این محدودیت‌ها از امروز نوزدهم لغایت بیست و پنجم مهرماه ۹۹ وضع و به تمام شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه انتظار از مردم استان سمنان این است که به توصیه‌ها توجه داشته باشند زیرا شرط نخست کاهش بیماری همین مقوله محسوب می‌شود، بیان کرد: با اصناف و افراد متخلف در حوزه بهداشتی و پروتکل‌ها برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان درباره شرایط بهداشتی و درمانی و زیرساخت‌ها نیز، گفت: تلاش خوبی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان در حال انجام است و استانداری نیز با سازمان برنامه بودجه، وزارت بهداشت و… مکاتباتی داشته تا بتوانیم جذب اعتبارات بیشتر برای تهیه ملزومات مختلف بیمارستان‌ها را شاهد باشیم.

خجسته پور با اشاره به ضرورت استفاده از خیران حوزه سلامت نیز، توضیح داد: خوشبختانه استان سمنان دارای خیران بسیار خوبی است که از ظرفیت آن‌ها نیز در بخش درمان و بهداشت استفاده و چندین میلیارد تومان توسط این افراد تأمین شده است که قدردان آن‌ها هستیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار