تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم بعد از نتایج درخشان در مرحله نخست فصل جاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور، حریفان خود در مرحله دوم را شناخت.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 10 October 2020

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم که بدون شکست و با کسب نتایج بسیار عالی از مرحله گروهی مسابقات فصل جدید فوتسال باشگاه‌های کشور به مرحله دوم صعود کرده است، در مرحله دوم با رقبای حاضر در گروه نخست بار دیگر به شکل دوره‌ای رقابت می‌کند.

در واقع با مشخص شدن چهره ۱۲ تیم صعود کرده به مرحله دوم مسابقات این فصل لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران، گروه‌بندی این مرحله انجام شد و تیم دلسوختگان اهل بیت نماینده قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های ستارگان چالوس، آروین قالا ماکو، آیندگان بندرعباس، جنرال ویند سقز و سبحان فلز گرمسار هم‌گروه شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران، مرحله دوم لیگ دسته دوم باشگاه‌ها در دهه اول آبان ماه در دو گروه به شکل رفت و برگشت و مجتمع برگزار می‌شود و از هر گروه یک تیم برای دور رفت و یک تیم برای دور برگشت میزبانی بازی‌ها را بر عهده می‌گیرد.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم بازی‌های مرحله مقدماتی خود را در شهر میبد برگزار کرد، شهری که میزبانی دیدارهای گروه پنجم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را با حضور نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، آران و بیدگل، یزد و میبد انجام داد و سرانجام نمایندگان قم و اصفهان صعود کردند.

بازی‌های این گروه به مدت پنج روز در میبد به انجام رسید و نماینده قم با 11 امتیاز به مرحله پلی‌آف راه یافت، در حالی که رقبای تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم، تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، امید پیروز کویر آران و بیدگل، مارون کهکیلویه و بویراحمد، صبای یزد و بازرگانی سناتور میبد بودند و نماینده قم سه پیروزی و دو تساوی کسب کرد، 19 گل زد، 11 گل دریافت کرد و با 11 امتیاز از این مرحله خود را به جمع تیم‌های مرحله دوم رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار