دبیر هیأت بدمینتون استان قم از رقابت بانوان بدمینتون‌باز قم در لیگ همگانی با عنوان جام بصیرت و آغاز بازی‌های نماینده قم در لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، علی فرجی اظهار کرد: رقابت‌های لیگ همگانی بدمینتون قم ویژه بانوان این رشته و با عنوان لیگ بصیرت روز جمعه 28 شهریور ماه در دو بخش انفرادی و تیمی چهار نفره برگزار می‌شود و به برترین‌ها جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بخش تیمی چهار نفره این مسابقات برای تمام رده‌های سنی در نظر گرفته شده و هر تیم از دو بدمینتون‌باز در بخش انفرادی و یک تیم دوبل تشکیل می‌شود، ضمن اینکه رقابت‌های رده سنی نونهالان ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بعد در قسمت انفرادی به انجام خواهد رسید.

فرجی با بیان اینکه بازی‌ها از ساعت 10 صبح جمعه 28 شهریور در تالار اختصاصی بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمند قم آغاز می‌شود، اضافه کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات تا روز سه‌شنبه 25 شهریور است و سرکار خانم حق‌وردی در این بخش پاسخگوی سئوالات بدمینتون‌ بازان خواهد بود.

وی در ادامه به افتتاح نخستین پایگاه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان شاغل ادارات قم در تالار اختصاصی فرهمند موحد اشاره و ابراز کرد: این پایگاه به شکل دائمی روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 8:30 با معرفی نامه از اداره مربوطه پذیرای بانوان علاقمندان ورزش است.

دبیر هیأت بدمینتون استان قم در ادامه به شروع بازی‌های تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این تیم بعد از انجام تمرینات منظم و کسب آمادگی لازم روز پنجشنبه 20شهریور ماه در نخستین مسابقه خود از لیگ برتر میزبان تیم دانشگاه یزد خواهد بود.

وی سپس به جلسه مدیرعامل باشگاه رعد پدافند با رئیس فدراسیون بدمینتون اشاره و عنوان کرد: سرهنگ صانعی به همراه محمدحسن حسین‌زاده رئیس هیات بدمینتون قم، محسن فرجی عضو هیأت رئیسه هیأت بدمینتون قم با دکتر پوریا رئیس فدراسیون و نصرتی دبیر فدراسیون دیدار کردند که ملاقات صمیمانه‌ای بود و یقینا تعامل رعد با بدمینتون نوید بخش آینده‌ای موفق در این رشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار