کد خبر: ۸۹۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 01 September 2020
جانباز گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی ششمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه با توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلون تومان در فومن اجرایی شد.
 

 

«حمید جانباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: ششمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توسط ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در فومن برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: در این مرحله از رزمایش 2 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان بین نیازمندان شناسایی شده از آسیب کرونا توزیع شد.

 

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قوا بوده و تا آخرین لحظه نیاز در کنار ملت ایران است و از هیچ کمکی برای ساماندهی شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا پرهیز نخواهد کرد.

 

جانباز مشارکت خیرین در جمع‌آوری و تهیه بسته‌های معیشتی را قابل تقدیر و تحسین دانست و تصریح کرد: مشارکت خیرین نیکوکار در تأمین بسته‌های کمک معیشتی نمایش کاملی از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب در جامعه اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه این مرحله از کمک‌های مومنانه در سه مرحله انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله اول در دهه ولایت و مرحله دوم در دهه اول ماه محرم برگزار شد و مرحله سوم نیز در آخر صفر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار