رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به۳ هزار و ۵۱۹ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 27 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه، اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۴ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به۳ هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۲۲۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد که این مورد فوت مربوط به شهرستان صحنه است.

محمدی افزود: بر این اساس با ثبت یک مورد فوت جدید در اثر ابتلا قطعی به کرونا جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۱۵ نفر می‌رسد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۰ هزار و ۶۹۲ نفر بستری و ۹ هزار و ۹۵۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۳۸ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار