دبیر قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر ثارالله گفت: پویش مردمی «بی تفاوت نباشیم» در سطح استان قم و با حضور عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها، خبرگزاری‌ها، هیات‌ها، مساجد و.. برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ 26 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی علی بابایی با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) بیان کرد: بر آن شدیم تا با ایجاد پویشی مردمی، ترویج روحیه امربمعروف و نهی از منکر و مسئولیت پذیری افراد مختلف جامعه را نسبت به هنجارها و ناهنجاریهای فردی و جمعی دنبال کنیم.

وی افزود: این پویش عهدی است با امام حسین(ع) که به عنوان رهبر، پیشرو و امام مسیر امر به‌معروف و مسئولیت پذیری نسبت به جامعه بوده و مصباح هدایت زندگی است و افراد می توانند با هشتگ بی تفاوت نباشیم عضویت خود را در فضای مجازی گسترش داده و این کمپین را دنبال کنند.

دبیر قرارگاه امربمعروف و نهی از منکر ثارالله تصریح کرد: پوسترهایی با عنوان «بی تفاوت نباشیم» در 40 عنوان اخلاقی تربیتی برای تعظیم و قیام شعائر دینی و حسینی و احیای امربه معروف و نهی از منکر طراحی گردیده است.

وی اضافه کرد: افراد در کانالی که با همین نام و در پیام رسان ایتا ایجاد شده ، عضو شده و از روز شروع طرح به مدت 40 روز، همراه با قرائت زیارت عاشورا به صورت چله با امام حسین(ع) عهد می‌بندند که نسبت به این شعائر اهتمام داشته باشند و اگر در اطراف خود کوچکترین کاری برای ایجاد و یا رفع این معروف و منکر وجود دارد دریغ نورزند و در این مسیر دیگران را نیز نسبت به این مهم دغدغه مند کنیم.

بابایی گفت: همه آحاد مردم، قشرهای گوناگون، نهادهای دولتی و خصوصی، طلاب و فضلای حوزه علمیه، مسؤولان، خطبا، مداحان و... می توانند به این کمپین بپیوندند.

دبیر قرارگاه امربمعروف و نهی ازمنکر ثارالله قم تصریح کرد: ان شاالله قبل از اربعین و با پایان کار کمپین همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در مصلی قدس با عنوان «قیام قم» برگزار شده و عهد نامه بی تفاوت نباشیم قرائت و به امضای همگان خواهد رسید.

وی بیان کرد: این پویش به همت قرارگاه امربمعروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و با همراهی ناحیه مقاومت ویژه بسیج شهرستان قم، قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی، جبهه فرهنگی انقلاب، طرح مردمی پارسا، شمیم عفاف و چهارشنبه‌های زهرایی ایجاد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار