فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: با هر فرد یا گروهی که امنیت مردم این استان را به مخاطره اندازد با شدیدترین نحو ممکن مقابله می کنیم .
کد خبر: ۸۸۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 05 August 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار شهسواری که در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های آذربایجان غربی سخن می گفت ، امنیت پایدار مردم را خط قرمز سپاه شهدای این استان عنوان کرد و افزود : امنیت مردم برای ما واجب‌ترین مقوله است و اقدامات پیشگیرانه و ‌پیش‌دستانه را بطور جدی در دستور کار داریم .

وی با اشاره به این که هرگونه تحرک ضدانقلاب را حتی در خارج از مرزهایمان با شدت و قاطعانه پاسخ می دهیم تصریح کرد: تذکر جدی به تمام گروهک‌های تروریستی داده‌ایم که هر اقدام و خیال خامی برای انجام اقدام کور تروریستی را با واکنش و سیلی سخت پاسخ می دهیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : امنیت مردم برای ما از نان شب مهم‌تر است و خود را حافظ ناموس کشور و جان و مال مردم می‌دانیم.

سردار شهسواری حملات موشکی روزهای گذشته به مقر تروریست‌ها را نیز در راستای اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه دانست .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین با اشاره به  توزیع بسته های معیشتی در این استان گفت : در مرحله دوم کمک های مومنانه در سه بخش ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع می شود که در بخش نخست از مرحله دوم ۴۰ هزار بسته معیشتی در دهه ولایت و امامت و  بخش دوم نیز در دهه اول محرم و بخش سوم در دهه آخر ماه صفر توزیع خواهد شد.

سردار شهسواری  با اشاره به کمک هشت هزار بسیجی در غربالگری کرونایی اسفند ماه سال گذشته به دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : این همت موجب شد تا بتوانیم در زمینه غربالگری کرونایی رتبه نخست کشوری را ازآن خود کنیم.

وی افزود :  در مبارزه با کرونا ۱۵ میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده توزیع و  بیش از ۶۰۵ گروه جهادی با بیش از ۱۲ هزار نیروی جهادی فعالیت کردند .

وی اضافه کرد :  در مرحله نخست رزمایش کمک های مومنانه ۳۷۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی تهیه و توزیع شده است .

فرمانده سپاه شهدای استان هزار جهیزیه به ارزش هر کدام بیش از ۱۰ میلیون تومان رانیز از دیگر برنامه های کمک های مومنانه بود که تهیه و بین نوعروسان دستگاههای مختلف امدادی توزیع شد.

سردار شهسواری با بیان این که برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت دفاع مقدس در استان از خرداد ماه شروع شده و هفته نخست شهریور ماه نیز اختصاص به آذربایجان‌غربی دارد افزود: با توجه به‌ چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی راهیان نور نیز در استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: افتتاح و راه اندازی یک بیمارستان صحرایی مجهز در نقاط مرزی این استان از جمله برنامه های مهم چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

سردار شهسواری افتتاح سالن های ورزشی برای استفاده عموم مردم ، افتتاح ۱۰۰ باب مسکن مدد جویی با مشارکت کمیته امداد امام  ( ره ) استان  ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و روایتگری و مصاحبه مجازی با راویان دفاع مقدس را از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار