پس از سی سال چشم انتظاری
پیکر‌های مطهر شهیدان «حمید زرگوشی و لطفعلی مرادحاصلی» از رزمندگان عملیات والفجر۹، بعد از ۲۹ سال شناسایی و به خاک جهموری اسلامی ایران وارد شدند.
کد خبر: ۸۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 02 September 2015

به گزارش تابناک ایلام ، پیکر‌های مطهر شهیدان «حمید زرگوشی و لطفعلی مرادحاصلی» از رزمندگان عملیات والفجر9، پس از تفحص و احراز هویت در خاک سلیمانیه عراق، بعد از 29 سال شناسایی و به خاک جهموری اسلامی ایران وارد شدند.

قرار است در روزهای آینده پیکر این دو دانشجوی شهید وارد استان ایلام شود.

شهید لطفعلی مرادحاصلی فرزند خانعلی در سال 1345 در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود.

وی دوران تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی در‌‌ همان روستا گذرانید و به‌علت کمبود امکانات آموزشی در روستا دوران مقطع متوسطه را در شهر سرابله با موفقیت گذرانید و در سال 1364 در رشته علوم اجتماعی تربیت معلم در کرمانشاه مشغول به‌تحصیل شد.

با توجه به دوران جنگ تحمیلی از طریق نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیپ نبی اکرم (ص) کرمانشاه راهی جبهه‌های کردستان شد تا اینکه در هشتم فروردین 65 در منطقه عملیاتی والفجر 9 شهر سلیمانیه به لقاءالله پیوست.

شهید حمید زرگوشی فرزند ابراهیم در سال 1345 در شهرستان مهران به‌دنیا آمد، وی در سال 1364 در دانشکده تربیت معلم شهید اشرفی کرمانشاه قبول شد.

این دانشجوی شهید ایلامی در سال 1365 و در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق، جاوید الاثر و به فیض بزرگ شهادت نائل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار