کد خبر: ۸۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 22 July 2020

 

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر سه شنبه در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت به ظرفیت‌های گیلان در زمینه فعالیت در سینمای مقاومت اشاره و اظهار کرد: حوزه ایثار و مقاومت استان گیلان ظرفیت‌های بسیاری برای روایت دارد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم سوژه‌های حوزه مقاومت استان گیلان را به فیلم تبدیل کرد، گفت: یکی از راهکارهای انتقال فرهنگ مقاومت بهره گیری از ابزارهای هنری به ویژه در حوزه سینما است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به فعالیت بسیج در حوزه فرهنگ و هنر اشاره و تصریح کرد: امروز باید از همه ابزارهای برای هدایت جوانان در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب بهره گیری کنیم.

ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه بر ضرورت بهره‌مندی و آشنایی مردم با حوزه سینمای دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: در این زمینه از همه ظرفیت‌های استفاده می‌شود.

کامیار مهدی پور با اشاره به تهیه دو دستگاه سینمای سیار برای اکران فیلم‌های حوزه ایثار و مقاومت، گفت: خوشبختانه در حوزه روستایی با استقبال اهالی از فیلم‌های حوزه ایثار و مقاومت مواجه شده‌ایم.

وی با تأکید بر انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه، تصریح کرد: باید تلاش شود تا این فرهنگ در قالب‌های هنری در جامعه نهادینه و ترویج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار