تابناک: رييس پليس مركز استان اصفهان از كاهش 100 درصدي وقوع سرقت هاي مسلحانه در کلان شهر اصفهان در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 01 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار كرد: در راستاي اجراي طرح‌هاي مختلف صورت گرفته در سطح كلان‌شهر اصفهان خوشبختانه وقوع سرقت‌هاي مسلحانه اين شهرستان در مردادماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 100 در صدي برخوردار بوده است.

سرهنگ حسن ياردوستي با بيان اينکه فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در زمينه وقوع ساير جرائم نيز با کاهش روبرو بوده است، افزود: در مردادماه وقوع سرقت‌هاي اماكن خصوصي، موتورسيكلت، اتومبيل و مغازه به ترتيب با كاهش 17،6،3 و 15 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

وي تصريح کرد: پليس اصفهان به آن دسته از افراد سود جو و فرصت طلب كه در ذهن افكار پليدي را دارند مجالي براي فعاليت نخواهد داد و درصورت تخطي در کوتاه‌ترین زمان ممكن به چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

رييس پليس مركز استان اصفهان با بيان اينکه شهروندان می‌توانند از طريق تلفن 110 پليس را از موارد مشکوک مطلع سازند و از اين طريق به پليس ياري رسانند، خاطر نشان كرد: پليس اصفهان خدمتگزار شهروندان بوده و در راه تأمین نظم و امنيت کلان شهر اصفهان از هيچ خدمتي فروگزار نخواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار