کد خبر: ۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 28 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایسنا، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، با همراهی معاونان و مشاوران خود، به استان آذربایجان غربی سفر کرده است تا از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و دستاوردهای فناوران، صنعتگران و نخبگان این استان قرار گیرد و در جهت رفع موانع در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان، اقدام لازم را صورت دهد.

وی که با استقبال استاندار و مقامات محلی در محل فرودگاه ارومیه وارد این استان شد در ادامه قرار است ستاری به اتفاق هیات همراه از دانشگاه ارومیه بازدید کند و در آن نشستی نیز با رئیس و اعضای هیات علمی دانشگاه داشته باشد.

بازدید از پارک علم و فناوری استان و دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان مستقر در این پارک، برنامه بعدی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است. قرار است در ادامه این بازدید، وی در جمع اعضای پارک، شرکتهای دانش بنیان و فناوران استان سخنرانی کند.

در ادامه این سفر و در وقت بعدازظهر، ستاری به دانشگاه علوم پزشکی می‌رود تا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن و همچنین مرکز تحقیقاتی سلولی این دانشگاه، در جمع دانشگاهیان به سخنرانی بپردازد.

بنا بر این گزارش، مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی مرکز جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی و بازدید از شرکت میکروماشین، از دیگر برنامه‌های سفر ستاری است. همچنین دیدار با آیت الله دکتر سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است.

پایان بخش این سفر، برگزاری نشست توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها، رئیس پارک علم و فناوری، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران صنایع استان آذربایجان غربی خواهد بود.

علی وطنی معاون توسعه فناوری، اسماعیل قادری‌فر مدیر کل تجاری سازی فناوری، دفتر فتح الله امی مدیرکل امور استان‌ها و پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر ستاری را همراهی می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار