معاون ورزشی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان از انجام ۱۲۰۰ بازی فوتبال خبر داد و افزود: مسابقات فوتبال در سه رده سنی بزرگسالان، زیر ۱۸ سال و زیر ۱۵ سال برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 09 June 2020
معاون ورزشی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان گفت: مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ورزش محلات شهر همدان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، پیام حیدری با اشاره به معرفی برترین‌های ورزش محلات، اظهار کرد: جشنواره ورزش محلات شهر همدان در سال ۱۳۹۸ در رشته‌های فوتبال، کشتی، هندبال، والیبال سه نفره بانوان، دارت، هفت‌سنگ و دوومیدانی برگزار شده است.

وی ادامه داد: این مسابقات در پنجمین دوره خود با عنوان گرامیداشت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی برگزار برگزار شد که بیش از ۵ هزار ورزشکار در این دوره از المپیاد شرکت کردند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان از انجام ۱۲۰۰ بازی فوتبال خبر داد و افزود: مسابقات فوتبال در سه رده سنی بزرگسالان، زیر ۱۸ سال و زیر ۱۵ سال برگزار شد.

وی اضافه کرد: در رده بزرگسالان ۵۰ تیم، در رده زیر ۱۸ سال ۳۲ تیم و در رده زیر ۱۵ سال نیز ۶۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.

حیدری با اشاره به برگزاری جشنواره کشتی محلات بیان کرد: اولین دوره مسابقات کشتی به صورت جشنواره‌ای در دو رده سنی نونهالان و خردسالان با همکاری هیأت کشتی استان همدان با استقبال بسیار خوب خانواده کشتی برگزار شد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حضور داشتند و در نهایت تیم منتخب کشتی محلات در پایان این مسابقات تشکیل شد که در لیگ استان همدان حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد ورزش محلات اظهار کرد: اختتامیه پنجمین دوره المپیاد ورزش محلات همدان یادواره سردار شهید حاج حسین همدانی پنجشنبه ۲۲ خردادماه در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود.

حیدری یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم اختتامیه با حضور نمایندگان تیم‌ها و بدون حضور ورزشکاران و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود که با توجه غیبت ورزشکاران، سعی ما بر این است که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه‌های مجازی پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال گسترش رشته‌های ورزشی و استفاده از ظرفیت همه مناطق شهر همدان مدنظر است و از این رو انتظار داریم بودجه ورزش محلات افزایش چشمگیری داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار