رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای هشدار داد و گفت: طرح برخورد با فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و نامتعارف اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 29 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا فرح‌بخش با اشاره به طرح برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و بدن نما گفت: این طرح با هماهنگی اتحادیه پوشاک و با محوریت مراکز تولید و عرضه مانتوهای شیشه‌ای، نازک، چسبان، کوتاه و بدون دکمه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از اجرای طرح تذکرات لازم به واحدهای صنفی ابلاغ شده است، گفت: این طرح از ابتدای شهریور ماه همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تعریف لباس‌های مجلسی و عدم استفاده از مانتو در مجالس و محافل مختلف گفت: هر کدام از البسه مجلسی، داخل منزل و بیرون از منزل تعاریف مختلفی دارد و عرضه آنها باید بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغ شده اتحادیه و نیروی انتظامی باشد، به طور قطع تولید و عرضه البسه برای داخل منزل بلامانع است اما اگر از این گونه لباس‌ها در مجامع عمومی استفاده شود، پلیس وظیفه دارد تا با افراد متخلف برخورد کند.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تخلف فروشندگان و تولیدکنندگان این گونه مانتوها نباشیم.

فرح‌بخش با تأکید بر اینکه ضوابط و مقررات برای زمان خاصی نیست و برای تمام فصول تدوین و ابلاغ می‌شود، گفت: این گونه طرح‌ها زمانی اجرا می‌شوند که به ضوابط کم توجهی شود، عمده این گونه طرح‌ها در تابستان است چرا که در این فصل مانتوهای کوتاه، بدون دکمه و بدن نما بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، به هر حال پلیس در کل کشور با نظارت‌های پیوسته‌ای که انجام می‌دهد با مانتو فروشی‌هایی که اقدام به تولید و توزیع این البسه کنند، برخورد می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار