همه مدیران دستگاه‌های اجرایی از اختیارات استانی خود برای بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان فارس برای جهش تولید استفاده کنند.
کد خبر: ۸۴۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 05 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس گفت: در راستای تحقق منویات رهبری و ایجاد جهش تولید لازم است از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود.
عنایت الله رحیمی بعد از ظهر امروز سه شنبه در سیصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید بیان کرد: یکی از روش‌هایی که می‌توانند منجر به کاهش تولید در فضای اقتصادی کشور شود استفاده از کارخانه‌های بزرگی است که تکنولوژی و ساختار فیزیکی آنان در کشور مستقر شده، اما تاکنون در بیشترین حد خود فعالیت نمی‌کردند.
عالی‌ترین مقام دولت در فارس افزود: از سیاست‌های کشور برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، استفاده از ظرفیت اسمی و رساندن بنگاه‌های کوچک، متوسط و بزرگ اقتصادی کشور در حال فعالیت به تولید انبوه است.
رحیمی تاکید کرد: از جمله موضوعاتی که واحد‌های اقتصادی با آن مواجه هستند کمبود سرمایه در گردش است لذا بر اساس بر اساس اختیارات استانی تلاش خواهد شد که این موضوع نیز برای واحد‌های تولیدی برطرف شود.
به عقیده استاندار فارس محور توسعه می‌تواند منجر به بهبود جامعه گردد و افزود: توسعه کارخانه‌ها و واحد‌های اقتصادی اثرگذار و در جامعه بسیار مفید است البته ورود به بازار‌های جهانی می‌تواند شرایط واحد‌های اقتصادی و بهبود ببخشد این یکی از نیاز‌هایی است که در واحد‌های تولیدی برای توسعه و ورود به بازار‌های جهانی نیاز است و استان فارس نیز از چنین صنایعی استقبال خواهد کرد.
وی ادامه داد: اهتمام استان فارس در راستا افزایش ظرفیت واحد‌های اسمی خود دارد باعث شده تا همه مدیران دستگاه‌های اجرایی از اختیارات استانی خود برای بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان فارس استفاده کنند.
استاندار فارس در خصوص نحوه قیمت گذاری نیز تاکید کرد: میزان قیمت‌گذاری واردات صادرات و تعیین با توجه به ماهیت اقتصادی امکان نوسانات قیمتی بسیار زیادی نخواهد داشت و قیمت گذاری بر اساس قوانین دولتی تعیین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار