به مناسبت ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، ۴ هزار بسته معیشتی در خوی توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ 01 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، به مناسبت ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری ، با هدف کمک به مستمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوی اجرا شد.

در این رزمایش 4 هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه بعد از تجمیع در مصلای امام خمینی خوی جهت توزیع در بین افراد شناسایی شده ارسال شد.

سرهنگ اعلایی فرمانده سپاه خوی گفت: در این مرحله ازرزمایش که با کمک خیران و قرارگاه حمزه سید الشهدا و پایگاههای بسیج اجرا شود، بیش از 4هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و مستمندانی که قبلا شناسایی شده اند توزیع میشود.

وی ارزش این بسته های معیشتی را بیش از 8 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد : از آغاز رزمایش مومنانه بیش از 12 هزار بسته معیشتی دیگر در بین نیازمندان و خانواده های اسیب دیده از کرونا دز شهزستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه خوی افزود: این کمک ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی نیز درجریان توزیع این کمک های مومنانه این کمک ها ناشی فرهنگ اهل بیت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: این کام مومنانه ملت ایران بازتاب جهانی داشته و در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ثبت خواهد شد.

عابدی فرماندار خوی نیر در این آئین با تجلیل از مردم و خیران در شرایط سخت شیوع کرونا تصریح کرد: مردم و خیران خویی در این روزها در حمایت از کادر سلامت خوش درخشیدند و برای مقابله با کرونا به ارزش 50 میلیارد ریال انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی و حفاظتی را خریداری وبه بیمارستانهای خوی اهدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار