معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در آذربایجان غربی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۴۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 29 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و ادامه دار بودن این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی در صنوف و مکان های مختلف گفت: اطلاع رسانی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا یکی از ضرورت های شرایط فعلی است که باید مورد توجه رسانه های مختلف قرار گیرد.

آقای مصطفوی با تقدیر از دستگاههای مختلف اجرایی و نظامی و مردم در مشارکت در اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه افزود: توجه به خانواده های کم درآمد و آسیب دیده از کرونا بسیار مهم است که آذربایجان غربی در این زمینه توانسته است رتبه دوم کشوری را ازآن خود کند.

وی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان را به خاطر تست ها و بیماریابی مطلوب دانشگاه علوم پزشکی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم نشان از عملکرد بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دارد چرا که به شناسایی به موقع بیماران ، میزان فوتی ها در چند روز گذشته کاهش چشم گیری داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اقدامات موثر ستاد احیای دریاچه ارومیه در احیای این دریاچه گفت: در کنار بارش های صورت گرفته اقداماتی در ستاد احیای دریاچه ارومیه انجام شده از جمله؛ اختصاص هزار و دویست میلیون تومان برای احداث تونل کانی سیب نقده برای انتقال آب به این دریاچه و انجام لایروبی ها در رودخانه های منتهی به دریاچه‌ که باید اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه بر نظارت مستمر بر کانال ها و سایت های فضای مجازی دارای مجوز از سوی این اداره کل تاکید کرد.

همچنین در این جلسه اعضای حاضر در موضوعات مختلف دریاچه ارومیه ، تعداد آمار مبتلایان به کرونا در استان ، پیوست فرهنگی طرح های مختلف عمرانی ، حمایت از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه در شرایط کرونایی ، کنترل و نظارت بر فعالان فضای مجازی غیر مجاز ، ظرفیت بسیار بالای استان در موضوع کمک های معیشتی و تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار نظر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار