مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همدان گفت: یک ‌هزار و 285 خدمت در قالب سامانه دولت الکترونیک تعریف شده است.
کد خبر: ۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 28 February 2015

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همدان گفت: یک ‌هزار و 285 خدمت در قالب سامانه دولت الکترونیک تعریف شده است.

به گزارش فارس :، عباس صادقی در شورای برنامه ‌ریزی و توسعه همدان با بیان اینکه فناوری اطلاعات نیاز سازمانی است، اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم و خدمات رسانی اداری با شکل‌ گیری سیستم دولت الکترونیک سلامت اداری افزایش می ‌یابد.

وی با بیان اینکه مردم خود نیز برای سهولت در امور درخواست الکترونیکی شدن کارها را دارند، افزود: پروژه مطالعه اجرای استفاده از فناوری اطلاعات در گردشگری مزیت امروز ماست که اگر با ابزار روز کار نشود، محقق نخواهد شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همدان با بیان اینکه بخش سلامت در بخش آی تی خدمات بهتر و مطلوب ‌تری می‌ تواند ارائه کند، افزود: نوبت‌ دهی درمانگاه‌ ها خود پروژه ‌ای است که می ‌تواند با فناوری آی تی خدمات بهتری را به مراجعان ارائه دهد.

وی ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات دولت، ایجاد کار تابل شهروندی و بالا بردن سطح دسترسی و اطلاع ‌رسانی از خدمات دستگاه‌ ها را از جمله اهداف و مزایای دولت الکترونیک برشمرد.

صادقی با بیان اینکه یک ‌هزار و 285 خدمت در این سامانه تعریف شده است، افزود: آب و فاضلاب 80 هزار سرویس از طریق دولت الکترونیک ارائه می‌ دهد.

وی با بیان اینکه به همه دستگاه‌ های اجرایی آموزش داده شده، افزود: با صدور کارت ملی هوشمند برای همه افراد، اجرای دولت الکترونیک آسان ‌تر می‌ شود، زیرا کارت ملی برای همه ادارات قابل شناسایی است.

محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات آینده قرار است به صورت رایانه ‌ای برگزار شود، بر اجرای هرچه بهتر و سریع ‌تر دولت الکترونیک در ارائه خدمات به مردم در تمام سازمان‌ ها تأکید کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار