استاندار آذربایجان غربی گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اقدامات خوبی را برای مقابله با این ویروس انجام داده است.
کد خبر: ۸۴۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 27 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهریاری استاندار آذربایجان غربی که بمناسبت هفته سلامت به همراه معاونین خود در محل قرارگاه ستاد استانی مبارزه با کرونا حضور یافته بود ضمن تقدیر از تلاشهای همه مدافعان سلامت گفت : این قرارگاه برای مقابله با این ویروس تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده که باید با همکاری اصحاب رسانه این تلاشها بیشتر و صحیح نمایان شود.

وی در ادامه با اشاره به ناتوانی برخی کشورهای مدعی اقتصاد بزرگ و برتر در مدیریت مبارزه با کرونا گفت : ایران اسلامی برخلاف تحریمهای ضالمانه و جوسازی رسانه های بیگانه توانسته در مدیریت مبارزه با ویروس کرونا نسبت به برخی کشورها خوب عمل کند که این نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسئولان در مقابله با کروناست.

استاندار آذربایجان غربی از خدمات دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی نیز  به نمایندگی از تمامی مدافعان سلامت این استان تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار