به واسطه حضور در منازل و یا بیمار شدن سرپرست خانوار، رسیدگی به معیشت مردم در دستور کار قرار گرفت و کمک های نقدی جمع آوری و در قالب کارت های 500 هزار تومانی بین 20 هزار خانواده نیازمند توزیع می شود.
کد خبر: ۸۴۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ 26 April 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته سلامت، با بیان اینکه در تاریخ باید نوشته شود که مردم قم چگونه در خصوص مبارزه با ویروس کرونا به میدان آمده و تلاش هایی انجام دادند که در تاریخ ماندگار خواهد بود اظهار کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته راه اندازی ستاد مردمی کرونا بود که مردم از هزار تومان تا یک میلیارد و 800 میلیون تومان به این ستاد مردمی کمک کردند.

وی با اذعان به اینکه اولین قدم فعالیت در حوزه سلامت فراهم کردن امکانات برای مراکز درمانی بود که زیر نظر دانشگاه تمامی مسائل دنبال شد و تلاش کردیم به بهترین نحو خدمات رسانی صورت گیرد تصریح کرد: موضوع دیگر حمایت و پشتیبانی ها در توزیع غذا بود که روزانه 2 هزار و 200 دست غذا پخت و توزیع می شد و در مرحله دیگر ضد عفونی محلات با کمک بسیج و نیروهای مردمی انجام شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه حضور در منازل و یا بیمار شدن سرپرست خانوار، رسیدگی به معیشت مردم در دستور کار قرار گرفت و کمک های نقدی جمع آوری و در قالب کارت های 500 هزار تومانی بین 20 هزار خانواده نیازمند توزیع می شود.

وی اضافه کرد: نسبت به گذشته وضعیت استان بهتر است اما نکته قابل توجه اینکه نباید فراموش کنیم که کرونا همچنان وجود دارد و باید مسائل بهداشتی و دستورالعمل ها رعایت شود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه بودجه احداث دانشکده پزشکی برای سال جاری دیده شده است و کار باید ادامه یابد تا بتوانیم امسال شاهد آغاز به کار این مجموعه باشیم افزود: در خصوص بیمارستان حضرت زهرا(س) قم نیز تفاهمنامه مورد قبول بنیاد برکت قرار گرفته و باید هر چه سریعتر آن مجموعه تخریب و مجدد بازسازی شود تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: استان قم در محور مواصلاتی استان های دیگر قرار دارد و از این رو اورژانس نیز روزهای پرکاری را دارد و باید تجهیزات به روزی نیز داشته باشد که در مجلس این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار