برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی دولت
جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با حضور مسئولان مربوطه در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 23 April 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی  در این جلسه با تقدیر از عملکرد رسانه های گروهی و همکاری مردم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: روند بهبود یافتگان نمایانگر این مهم است که تلاش ها در مقابله با کرونا جواب داده است.
مصطفوی با بیان اهمیت تزریق روحیه امید و خودباوری در جامعه افزود: ایجاد پایگاه تخصصی اطلاع رسانی واحد و مرجع در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی  می تواند در جهت جلوگیری از شایعه پراکنی و ایجاد نا امیدی در جامعه موثر باشد.
وی همچنین بر ادامه رعایت موارد بهداشتی و درمانی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: صنوف باید همچنان بعد از ثبت نام در سامانه بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه ایجاد نظم در دستگاههای اطلاع رسانی استان را مهمترین هدف از برگزاری شورای اطلاع رسانی دولت در استان دانست و بر کمک های معیشتی و حمایتی از فعالان رسانه ای و فرهنگی استان تاکید کرد.

فرماندار ارومیه نیز در این جلسه بر استفاده از ظرفیت شورای اطلاع رسانی دولت در استان برای مدیریت فضای عمومی جامعه در مواقع مختلف تاکید کرد.

ملا محمدی زاده افزود: ۹۰ هزار خانوار برای اهدا بسته های حمایتی و معیشتی در شهرستان ارومیه شناسایی شده است که در مراحل مختلفی این بسته ها به آنها تعلق خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار