امام‌جمعه فیروزآباد گفت: با توجه به مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی، از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط فعلی حمایت‌های ویژه صورت گیرد.
کد خبر: ۸۴۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 21 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه شهرستانی رزمایش کمک مؤمنانه که با حضور مسوولان شهرستان و فرمانده سپاه فیروزآباد برگزار شد با اشاره به دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این روز به تمام پاسداران، مردان و زنان انقلابی اظهار داشت: رزمندگان پاسدار و سپاه مقتدر به‌ عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی نقشی شایسته و بی‌بدیل در دفاع مقدس، سرکوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته‌اند که به‌ نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

وی با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان افزود: عده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شیوع بیماری کرونا با مسائل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو هستند و برای کاهش مشکلات این افراد، باید حمایت‌های ویژه از آنان صورت گیرد.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: این حرکت مردمی در چارچوب لبیک به منویات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا اجرا می‌شود.

هاشمی زاده با قدردانی از خدمات و تلاش‌های جهادگران جبهه سلامت، اضافه کرد: این تلاش‌ها و مشارکت‌ها، از فعالیت‌های جهادی مردمی است که خاطره و خدمات ایثارگری مردم را در دفاع مقدس در اذهان عمومی تداعی می‌کند و این همدلی و وحدت باعث امیدواری مردم به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه مردم همیشه با تبعیت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در تمام فعالیت‌ها و بحران‌ها مشارکت جدی داشته و دارند، بیان کرد: همراهی مردم و مسوولان در دوران جنگ تحمیلی، بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و مسائل و مشکلات اقتصادی مثال‌زدنی است که نشان از عقلانیت و شعور مردم دارد.

امام‌جمعه فیروزآباد در ادامه با اشاره به فرار رسیدن ماه رمضان، تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش تاکنون با کمک‌های خود، به نیازمندان خدمات خوبی ارائه کردند بنابراین در این رزمایش از آنها دعوت می‌شود با کمک‌های بیشتر خود، اقشار آسیب‌پذیر جامعه را یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار