استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم تا به امروز با همه سختی‌ها و تنگنا‌های اقتصادی در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند همکاری خوبی داشته اند.
کد خبر: ۸۴۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 20 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امروز یکشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه همه تلاشها برای تامین نیازهای سلامت محور بکار گرفته شده است گفت: در تامین اقلام ضدعفونی و تجهیزات پزشکی کمبودی نداریم و کمبودهای موجود در ماسک و دستکش نیز از طریق افزایش تولید و نیز واردات داخلی و خارجی به زودی برطرف می شود.

شهریاری به تشکیل ستاد مشارکت های مومنانه مردم آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه و پرهیز از موازی کاری، جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر از کرونا، این ستاد با همراهی سپاه شهدا، مساجد و دستگاه های اجرایی راه اندازی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به رعایت کامل طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: مردم تا به امروز با همه سختی ها و تنگناهای اقتصادی در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند همکاری خوبی داشته اند.

شهریاری تصریح کرد: پیش بینی می شود ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در ۳ مرحله توزیع شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به روند فعالیت های عمرانی برای اتمام ۱۰ پروژه شاخص استان در بهار امسال نیز اشاره کرد و گفت: تجهیزات بیمارستان تکاب آماده شده و مقرر گردید به زودی به فرمانداری این شهرستان تحویل شده تا مراحل نصب آغاز شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار