فرمانده انتظامی استان: هوشمند سازی پلیس، برنامه اولویت دار حوزه انتظامی آذربایجان غربی در سالجاری است.
کد خبر: ۸۴۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 19 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی استان در آئین معرفی فرمانده جدید انتظامی خوی با اشاره به عملکرد موفق و تاثیر گذار پلیس در بخشهای مختلف و در کنار ستاد مقابله با کرونا گفت : پلیس در 4 محور کنترل ورود و خروجی استان در فاصله گذاری اجتماعی ، پشتیبانی از اجرای پروتکل های بهداشتی و درمانی ، شناسایی و کشف اقلام سلامت محور وکمک به ضد عفونی معابر و اماکن عمومی نقش بسیار پررنگی داشته است.

وی هوشمند سازی یکانها و تشکیلات پلیس را از مهمترین برنامه های اولویت دار حوزه انتظامی استان در سالجاری دانست و تصریح کرد : پلیس در آذربایجان غربی برای دستیابی به این هدف از تجهیزات و فناوری های جدید در سالجاری بهره خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان افرایش کنترل در محورها برای کاهش تصافات ، مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات ، مواد مخدر و کالاهای ضد فرهنگی را از دیگر برنامه های اولیت دارپلیس استان قدر سالجاری اعلام کرد.

سردار خرم نیا از کاهش جرایم و سرقت ها در استان با تخصصی سازی پلیس خبر داد و گفت : در فروردین ماه امسال با تلاش پلیس وقوع جرایم و سرقت ها در استان 22 درصد کاهش داشت.

آقای عابدی فرماندار خوی هم در این آئین با تقدیر از تلاشهای پلیس در پیشگیری از ویروس کرونا بویژه در پشتیبانی از ستاد ویروس کرونا ، امینت پایدار در شهرستان را مرهون تلاشهای پلیس در ارتباط تنکاتنگ با مردم دانست.

در این آئین با تقدیر از تلاشهای 30 ساله سرهنگ بیت ا.. پاشایی سرهنگ سید جلیل موسوی بعنوان فرمانده جدید انتظامی خوی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار