مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در شرایط عادی از ۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین هر سال فصل سرد محسوب می‌شود ولی امسال به واسطه شرایط خاص پیش آمده این مدت یک ماه تمدید شده است.
کد خبر: ۸۴۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 18 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین تقی نژاد اظهار کرد: با شیوع کرونا شاهد تعطیلی بسیاری از صنوف و تعطیلی موقت کسب و کارهای زیادی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در این شرایط خانواده‌هایی هستند که با مشکل معیشتی مواجه شده و برای گذراندن امور زندگی خود با مشکلات روبه رو هستند به همین دلیل همه وظیفه داریم در حد توان و امکاناتی که در اختیار داریم به آنها کمک کنیم تا همه با هم از این شرایط سخت گذر کنیم.

وی توضیح داد: شرکت ملی گاز ایران هم به نوبه خود در این مسیر گام برداشته و بنا است تا ۱۵ اردیبهشت ماه بهای گاز مصرفی مشترکین خانگی را بر مبنای فصول سرد محاسبه کند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه هنور در برخی از مناطق استان مردم شوفاژ و بخاری روشن می‌کنند، اجرای  این طرح می‌تواند تا حدی در هزینه‌های مشترکین صرفه جویی کند.

تقی نژاد تصریح کرد: طریقه محاسبه قبوض نیز بر اساس همان جداول پلکانی ۱۲ پله‌ای است که هر پله قیمت خاص خود را در فصل سرد سال دارد که به هرحال به دلیل مصرف بیشتر، ارزان‌تر محاسبه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار