فرماندار خوی گفت : ۸ هزار نفر آسیب دیده نیازمند از شیوع بیماری کرونا در خوی شناسایی شد .
کد خبر: ۸۳۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 17 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
جلسه هماهنگی نحوه کمک به نیازمندان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا با حضور امام جمعه،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی مدیران دستگاه های اجرایی مرتیط و جمعی از خیرین برگزار شد.

سید محمد عابدی فرماندار ویژه شهرستان خوی در این جلسه از شناسائی ۸ هزار نفر آسیب دیده نیازمند از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت : برای افراد نیازمند بسته های معیشتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان آماده و با حفظ کرامت و عزت توزیع خواهد شد.

️وی در ادامه به تحریم های ظالمانه آمریکا اشاره کرد و افزود: علی رغم آمادگی خیرین برای خرید دستگاه سی تی اسکن که یکی از اساسی ترین نیازهای کشور و شهرستان برای تشخیص ویروس کرونا می باشد اما به دلیل تحریم های یک جانبه و ضد بشری آمریکا این دستگاه حیاتی تحریم می باشد.

️فرماندار خوی به رعایت فاصله گذاری هوشمند اشاره کرد و گفت : رعایت فاصله گذاری هوشمند درسطح شهرستان خوی با تصویب ستاد ملی پیشگیری از کرونا در حال اجرا می باشد و با متخلفین برخورد خواهد شد.
️حجت الاسلام سیدرضی شکوری امام جمعه خوی نیز در این جلسه آشکار شدن شکست مکتب های مادی و اقتصادی ساخته دست بشر را از عبرت های ویروس کرونا در تاریخ عنوان کرد و گفت : رسوا شدن غرب و اروپا ی مدعی حقوق بشر در مواجه با بیماری کرونا و گرایش بشر به خدا و آموزه های پیامبران از دیگر عبرتهای ویروس کرونا در تاریخ خواهد بود.

️وی در ادامه به نحوه کمک به نیازمندان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: باید در کمکهای مردم هماهنگی وجود داشته باشد و از موازی کاری پرهیز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار