علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: مطابق با گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی ٨۵ درصد اصناف شهرستان صحنه به منظور اخذ کد رهگیری و اجازه آغاز به کار در سامانه سلامت ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۳۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 16 April 2020

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ابراز کرد: از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی برنامه و مصوبات مربوط به آن در شهرستان اجرا شد؛ بطوریکه مغازه ها، فروشگاه‌ها و صنوف به دو دسته پر ریسک و کم ریسک دسته بندی شدند. آغاز به فعالیت مشاغل و صنوف کم ریسک منوط به ثبت نام اصناف در سامانه سلامت و دریافت کد رهگیری برای پیشگیری از شیوع کرونا است.

فرماندار شهرستان صحنه در ادامه افزود: مشاغل کم ریسک با ثبت نام در سامانه سلامت کار خود را آغاز کردند. لازم به ذکر است که حدود ٨۵ درصد صنوف شهرستان در سامانه ثبت نام و کد رهگیری را دریافت کردند؛ پروتکل‌های بهداشتی از سامانه ابلاغ و به تمامی صنوف ثبت شده اطلاع رسانی می‌شود.

حیدری در پایان تاکید کرد: بسیاری از برنامه‌ها به قوت خود باقی بوده و گند زدایی و مراقبت‌های لازم انجام می‌شود. اماکن ورزشی، مساجد، تالارها، چایخانه و قلیان سرا‌ها در شهرستان همچنان تعطیل است؛ متاسفانه با اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی ازدحام جمعیت بالا رفته و علی رغم تاکیدات فراوان به نقطه مهار کامل بیماری کرونا نرسیده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار