مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به ابلاغ سهمیه مشاغل خانگی امسال اعلام کرد : سهم استان از این تسهیلات 82 میلیارد ریال است که و سهم شهرستانها بزودی مشخص می شود .
کد خبر: ۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 26 August 2015
به گزارش تابناک یزد، فریبا آیت اللهی  در میبد به خبرنگار ایرنا گفت : امروز در این جلسه درخصوص ایجاد مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارافرینی در شهرستان میبد، اقامت و اشتغال اتباع خارجی ، دفاتر کفالت و تفاهم نامه بین محیط زیست بحث و گفتگو شد .
وی از انعقاد تفاهم نامه بین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با محیط زیست استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود : این تفاهم نامه برای شناسایی ، آموزش و فرهنگ سازی مشاغل سبز قرار است بین محیط زیست و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی منعقد شود .
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد : مشاغلی مثل تولید آبگرمکن های خورشیدی و تولید ظروف از مواد گیاهی که آلایندگی ندارند و به اقتصاد پاک کمک می کنند.
آیت اللهی از ایجاد مرکز مشاوره ،اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی در شهرستان میبد هم خبر داد و اظهار کرد : راه اندازی این مرکز کمک خوبی برای صاحبان سرمایه و کارآفرینان شهرستان است و کسانی که تمایل دارند این مرکز را در شهرستان دایر کنند می توانند درخواستشان را به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تحویل دهند تا درصورت داشتن شرایط لازم درخواست آنها در هیات فنی اشتغال استان مطرح و مجوز فعالیت صادر شود.
در نشستی با حضور معاون فرماندار میبد ، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیاست های کلان اشتغال در شهرستان میبد تبیین شد.
شهرستان میبد با 95 هزار نفر جمعیت در 50 کیلومتری شمال یزد واقع ا ست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار