حبیب‌الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ایجاد پایگاه‌های ایست و کنترل ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های موجود برای اجرای این طرح ملی به‌کارگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 14 March 2020

Image result for حبیب الله خجسته پور

به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه پایگاه‌های ایست و کنترل برای مقابله با کرونا ویروس در استان ایجاد می‌شود، اظهار داشت: این پایگاه‌ها در ورودی و خروجی‌های مناطق شهری ایجاد خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود در استان برای اجرای این طرح ملی بیان کرد: نیروی انتظامی در اجرای این طرح مسئولیت پذیرش‌شده را بر عهده خواهد داشت و مباحث بهداشتی در اجرای این طرح بر عهده نیروهای درمانی مستقر در ایستگاه‌ها خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه این طرح با محوریت آموزش و فرهنگ‌سازی برای مقابله با کرونا ویروس در دست اقدام است، تصریح کرد: نقش اصحاب رسانه استان در راستای تحقق این هدف غیرقابل‌انکار است.

خجسته پور بابیان اینکه دریافت دستگاه‌های تب سنجی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیگیری می‌شود، یادآور شد: آموزش نیروهای انسانی مانند هلال‌احمر و بسیج برای اجرای این طرح و استفاده از ابزارهای بهداشتی در اولویت نخست قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت ویژه نیروهای هلال‌احمر و بسیج در راستای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۱۱ استان کشور این طرح در دست اجرا است و در روزهای آینده فراگیری و روند انجام طرح‌های کنترلی در ورودی شهرهای استان و کشور با شتاب بیشتری پیشروی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به لزوم کاهش تراکم جمعیت در سطح شهرها و بازارها و امکان عمومی بیان کرد: فرمانداران اصناف غیرضروری را معرفی کنند و مجتمع‌های تجاری غیرضروری با تائید واحد صنفی مربوط و فرمانداران در استان تعطیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار